  • Data: 2007-01-11 10:05:04
    Temat: Re: Sprzedaż pomysłu.
    Od: "Henry (k)" <moj_adres_to_henrykg@na_serwerze_gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Thu, 11 Jan 2007 02:41:52 +0100, Kira napisał(a):

    > Wiesz, to działa w dokładnie drugą stronę. Skoro ja mam patent,
    > a ktoś twierdzi że był pierwszy - to on musi sądownie udowodnić
    > że rzeczywiście był pierwszy.

    W Europie chyba się nie liczy kto był pierwszy tylko to kto
    ma patent.

    BTW: w przypadku "konsultacji dla firmy" pozostaje zawsze sporo
    dokumentów będących dowodem na to że pomysł pochodzi od danej
    osoby. Te dokumenty są wystarczającym dowodem. W końcu
    jak pójdzie ja jakiejś firmy to ta nie sprzeda pomysłu
    konkurencji tylko sama go wykorzysta.

    Pozdrawiam,
    Henry