  • Data: 2007-01-13 15:31:00
    Temat: Re: Sprzedaż pomysłu.
    Od: "Roman Rumpel" <romane@screwspam,gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jasko Bartnik <a...@s...nadole> dosć niespodziewanie napisał\>
    "Wynalazek to nowe rozwiązanie techniczne, najczęściej poprzedzone
    > przez pomysł. Wg prawa patentowego wynalazek to, poddające się
    > ścisłej definicji prawno-technicznej, unikalne rozwiązanie
    > techniczne, nie opatentowane dotychczas."
    >
    > Niektore 'pomysly' by sie nadawaly do opatentowania.

    Problem jest zawsze w ustaleniu granicy między pomyslem, a rozwiązniem
    technicznym. Słowo "rozwiązanie" oznacza, że ten pomysł musi przyjać pewien
    konkretny kształt, podawać powinien kompletne, nadające się do zbudowania
    czy wytworzenia w inny sposób, sprawdzalne rozwiązanie problemu
    technicznego.

    --
    Roman Rumpel GG 9429617 Skype: siedemrumpli
    C Hollywood Homicide