  • Data: 2007-01-10 08:32:20
    Temat: Re: Sprzedaż pomysłu.
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Re to: GrzechG [Tue, 09 Jan 2007 22:08:16 +0100]:

    > Jak się mogę zabezpieczyć przed kradzieżą pomysłu??

    W zasadzie to się zazwyczaj nie da, co przećwiczyłam na własnej
    skórze. Ale zależnie od rodzaju pomysłu, czasami sprawdza się
    po prostu spisanie go z notarialnie potwierdzoną datą, a nawet
    proste wysłanie tego opisu do samego siebie listem poleconym
    z potwierdzeniem odbioru. Często gęsto też podpisuje się umowę
    z firmą, w której opis pomysłu jest załącznikiem, a sama treść
    umowy nakłada odpowiedniej wysokości karę na firmę w przypadku
    wykorzystania pomysłu bez zgody autora.

    Trochę małe info podajesz żeby coś konkretnego wymyślić...

    Kira

    --
    /(o\ ~ GG: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * NFZ won * SkypeTV * Wieczne Dziecko *