  • Data: 2021-02-22 16:24:10
    Temat: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Od: Astralny Rębajło <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    Kviat napisał(a):

    > U nas trochę inaczej zapobiega się koncentracji mediów.
    > https://natemat.pl/329565,orlen-kupil-polska-press-t
    ak-prasa-lokalna-trafia-w-rece-pis

    Zawsze jest trochę inaczej. (Dwa razy do tej samej rzeki nie wejdziesz)
    cytl+v
    Niemce/FR
    ... jest to przede wszystkim rynek z dominującym kapitałem rodzimym
    Z kolei ograniczenia kartelowe wprowadzone na początku lat 90. przyczyniły się
    do inwestycji za granicą (tomasz lis lubi to:)), dzięki czemu niemieckie
    koncerny stały się przedsiębiorstwami transnarodowymi. Społeczną burzę i polityczną
    dyskusję wywołują natomiast inwestycje zagranicznych firm w rynek medialny
    Niemiec, tak było między innymi, kiedy brytyjski Mecom przejął udziały w
    wydawnictwie Berliner Verlag w 2005.

    Pierwszy link pdf z gogla:
    Koncentracja mediów i jej zapobieganie we Francji i Niemczech
    instytutstaszica.org

    I standardowa wklejka.
    4m 7 s ile % maja niemce
    4m 10s ile % mają "ż"

    https://www.wiocha.pl/1573453,Kolonko-przejrzal-na-o
    czy-czym-jest-pis

    Kto dziś kwiczy? "ż i DE. Co tam dziś, tak jest od 100 lat.
    Nu a jeszcze dawniej? Było tak samo.
    https://www.antykorupcja.gov.pl/ak/czy-wiesz-ze/4689
    ,Gadzi-fundusz-Bismarcka.html