eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejmowanie i wykańczanie prasy › Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
  • Data: 2021-02-24 12:59:51
    Temat: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    UĹźytkownik A. Filip a...@p...pl ...

    >>> Ale wiesz - duzo czytelnikow, to i reklama droga, a
    >>> niekoniecznie tak samo oplacalna.
    >>
    >> Najbardziej efektywne reklamy są w gazetach, których nikt nie
    >> czyta, oczywiście dla ich wydawców, bo można zaoszczędzić na
    >> papierze. […]
    >
    > On raczej miał na myśli zamiast reklamy do wszystkich jak leci
    > reklamę skierowaną na wybrane grupy docelowe. Niby po kiego wuja
    > GW ma dodatki lokalne?
    >
    on miał na mysli to zeby jf nie rznał głupa...

    > Dla mnie majstersztykiem takiej reklamy były reklamy zachęcające
    > " *tylko* do udziału w wyborach" ale skierowane na "wybrane" grupy
    > docelowe [ np. młodszych wyborców ].

    I to wszystko w prasie lokalnej? ;-DDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    "Jest tylko jedna kategoria ludzi, którzy myślą więcej o pieniądzach
    niż bogaci - to biedni." Oscar Wilde

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1