  • Data: 2021-02-24 11:04:31
    Temat: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Olin <k...@a...w.stopce> pisze:

    > Najbardziej efektywne reklamy są w gazetach, których nikt nie czyta,
    > oczywiście dla ich wydawców, bo można zaoszczędzić na papierze.
    > [...]

    On raczej miał na myśli zamiast reklamy do wszystkich jak leci reklamę
    skierowaną na wybrane grupy docelowe. Niby po kiego wuja GW ma
    dodatki lokalne?

    Dla mnie majstersztykiem takiej reklamy były reklamy zachęcające
    " *tylko* do udziału w wyborach" ale skierowane na "wybrane" grupy
    docelowe [ np. młodszych wyborców ].

    --
    A. Filip