eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoPrzejmowanie i wykańczanie prasy › Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
  • Data: 2021-02-23 14:06:19
    Temat: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Od: Olin <k...@a...w.stopce> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Dnia Tue, 23 Feb 2021 13:41:43 +0100, J.F. napisał(a):

    >>A ktos sie tym przejmuje? Nawet jak bedzie nakład 500 egz to i tak
    >>gazeta utrzyma sie z reklam.
    >
    > Orlenu ? :-)

    Nie tylko.

    "Największymi reklamodawcami spośród SSP są Totalizator Sportowy (3,6 mln
    zł), Orlen (3,6 mln), PKO BP (1,7 mln), KGHM Polska Miedź (1,4 mln) oraz
    PGNiG (1,2 mln).
    ,,Gazetę Polską Codziennie" w największym stopniu wsparły Orlen (1,9 mln),
    PKO BP (1,4 mln), Lotos (1,3 mln) i Totalizator Sportowy (1,3 mln)."

    https://www.polityka.pl/tygodnikpolityka/kraj/210497
    9,1,panstwo-dotuje-miliardy-na-reklamy-w-prorzadowyc
    h-mediach.read

    Z tego żyją, bo suweren czyta Fakt i Expresiaka, więc ze sprzedaży
    gadzinówek trudno się utrzymać.

    ,,Gazeta Polska Codziennie", ze średnią sprzedażą wydania papierowego na
    poziomie 10 tys. egzemplarzy, otrzymała ponad 8,4 mln zł. Choć to ,,Gazeta
    Wyborcza" ma najwięcej czytelników i wydawałoby się, że reklama tu
    umieszona dotrze do szerszego grona odbiorców, to zarobiła na tych
    reklamach zaledwie 74 tys. zł."

    "Co ciekawe, ,,Sieci" w końcu 2020 r. sprzedawały mniej niż połowę tego co
    sześć lat temu, za to jego reklamowe przychody z SSP wzrosły ponad
    17-krotnie."


    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    "Na razie stoimy na stanowisku, że mamy rację"
    Jacek Czaputowicz

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1