  • Data: 2021-02-22 14:15:34
    Temat: Re: Przejmowanie i wykańczanie prasy
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:XnsACD84FA2C5B7Cbudzik61pocztaonetpl@12
    7.0.0.1...
    Użytkownik J.F. j...@p...onet.pl ...

    s-tak-prasa-lokaln

    >Jezeli ja mam x a ty masz y i ja od ciebie kupie y to znaczy ze sie
    >zdekoncentrowało czy skoncentrowało?

    No ale jak Niemce mieli x, reszta y, a teraz Orlen ma x, to co sie
    stalo?

    No chyba, zeby tak policzyc, ze kiedys Niemce mieli x, zwolennicy PiS
    z, a reszta y,
    a teraz zwolennicy maja x+z, a reszta y ... to nadal nie wiadomo :-)

    Po czym przyjda wybory, byc moze PiS przegra, Obajtek wyleci,
    dziennikarze wyleca, a gazety zostana :-)

    No chyba, ze do tego czasu to naklad spadnie :-)

    J.