  • Data: 2017-11-09 02:16:12
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: z <...@...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Widze to nie tyle jako ograniczenie "przenaszalnosci" co... no właśnie
    > co..eeee. Rzecz sprowadza się do stwierdzenie, że taki YT ma pewne
    > ograniczenia i twórca godząc się na rozpowszechnianie za pomocą YT jest
    > świadomy tych ograniczeń i jego zgoda na emisję wynika po cześci z
    > istnienia tych ograniczeń. Masz tu mój uwór na YT, jest on gorszej
    > jakości niż na CD lub DVD, ale słuchaj go sobie i ogladaj reklamy bo YT
    > płaci mi tantiemy zapewne z tych reklam. Jak chcesz coś lepszego, bez
    > reklam (albo nie daj Boże uzywasz adblocka), które mnie opłacają to płać
> [...]

    To znaczy że wg Twojego rozumowania nagrywanie na kasety magnetofonowe
    powinno być zakazane.
    Zdajesz sobie sprawę że to jest czystej postaci bredzenie
    Dalej pamiętając o zapłaconym podatku od nośników.
    Żałość :-)

    Idźmy dalej. Usłyszałem zapamiętałem sobie zagrałem na instrumencie.
    Do paki NIE? :-)

    > Może i fajnie by było, ale dlaczego ja mam płacić cos ekstra jesli robię
    > wyłącznie kopie zapasowe legalnych egzemplarzy, i dodatkowo ryczałtem
    > np. za albumy Ich Troje czy jakiegość Bibera, których sama obecnośc w
    > przestrzeni publicznej obraża moje dość w sumie nienachalne poczucie
    > estetyki?

    Nie ma idealnego rozwiązania.

    Są tylko głupsze i mądrzejsze.

    najmądrzejszym byłoby opodatkowanie internetu.

    Bo gonienie króliczka jest z zasady drogie i generuje niepotrzebne koszty.

    Ale widać są tacy co z tego żyją i im się ta głupota podoba a dobro
    twórców mają w głębokim poważaniu