  • Data: 2017-11-09 14:13:38
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: Wojciech Bancer <w...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2017-11-09, Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> wrote:

    [...]

    > Nie interpretuje dziwnie. W kwestiach spornych bądź wątpliwych
    > interpretuje podług intencji przepisu. To jak najbardziej prawidłowe
    > podejście. Zapytaj jakiegoś prawnika :)

    I przepis daje możliwość skorzystania z już rozpowszechnionego utworu.
    Na tyle rozlegle, że nawet film ściągnięty z nielegalnego serwisu możesz
    sobie używać w ramach dozwolonego użytku, dopóki go nie rozpowszechniasz.
    I ciągle mówimy o korzystaniu we własnym zakresie.

    > A sprzedajesz egzemplarze, które sobie przywłaszczyłeś? Jesli nie, to
    > nie.

    Hold on. Przecież cały czas mówiliśmy o wykorzystaniu na własne potrzeby,
    nie do sprzedaży, czy innego rodzaju rozpowszechniania.

    --
    Wojciech Bańcer
    w...@g...com