  • Data: 2017-11-09 13:58:14
    Temat: Re: Prawa autorskie
    Od: m <m...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Jak udostępnią miejsce, gdzie legalnie po kilka złotych będzie można
    > zamówić legalną płytę (koszt produkcji, to na poziomie złotówki przy
    > masówce), to nikt nie będzie kombinował. Jak domagają się po
    > kilkadziesiąt / kilkaset złotych, to nie dostają nic i tyle.

    Ba, do niedawna się nie dało legalnie obejrzeć filmu który mnie
    interesuje, a jest w sprzedaży.

    Około roku temu, chciałem obejrzeć film który bym mógł normalnie kupić w
    empiku na DVD, tyle że a)nie mam napędu, b)nie chce mi się jechać do
    empiku. W jednym miejscu był na VOD, niestety nie dał się oglądać ze
    względów technicznych, więc miałem do wyboru albo legalnie pojechać,
    kupić, pojechać do znajomego z napędem, zripować i obejrzeć w domu, albo
    po prostu znaleźć pirata w sieci. Wybrałem pirata.

    p. m.