  • Data: 2023-03-08 22:10:32
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2023 o 21:07, J.F pisze:

    > No ale "zostawienie dziecka bez opieki" może juz jest.

    To w takim razie przekroczenie uprawnień bo ewidentnie zły numerek
    wpisali. Mniej więcej tak jakby się pomylili i zamiast za parkowanie
    wpisali ci numerek za gwałt:P

    > To tak zaraz bezposrednio nie bedzie, jak zarzuty postawią.

    Tramwajarza co dziecko zginęło to miesiąc nie przesluchali. A potem to
    nie wiem.

    > Ale wolno tak rozpytawac?

    Albo wolno albo notorycznie łamią prawo:P

    > Ale swiadkowie byli w poblizu miejsca zgonu .. to moze tez powinni byc
    > przesluchani jako podejrzani :-)

    Nie kulsonuj:P

    > Zobaczy szanse na duze odszkodowanie, to mu sie bedzie chcialo.

    Prędzej po prostu go wkurwią:P

    > A teraz wyobraz sobie ze jestes prawnikiem i masz dowod przeciw
    > glinie.
    > To, ze mlodszy przeprosił, sprawy nie rozwiązuje :-)

    W sumie to nawet prawnik wiele by nie ugrał. Wydawało mu się, że widział
    jak trzymam telefon i go używam - no ale mogło mu się wydawać -
    wyjaśniliśmy i polożyli uszy po sobie. W sumie słowo przeciw słowu - tak
    jak pisałem - jak nie ma nagrania z bodykam, to należy domyślnie
    założyć, że kulson kłamie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!