  • Data: 2023-03-09 16:51:40
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 09.03.2023 o 10:33, J.F pisze:

    > Albo i nie, jesli na brak opieki numerka nie ma,

    Jest.

    > ale "z powodu braku
    > opieki dziecko zmarlo".

    Dość karkołomna teza że zostawienie dziecka na chwilę samego powoduje
    jego śmierć.

    Przypomnę że teraz że udszenie i wielokrotne rażenie taserm powoduje
    śmierć nie została uznana za wystarczającą do postawienia analogicznych
    zarzutów:P

    > Robert w koncu napisal, ze pytanie to tez przesłuchanie.

    Robert wiele rzeczy mówi, zwykle oznacza to że jest zupełnie na odwrót:P

    > Tym masz nagranie, jak ci kulson cos mowi.

    Nawet nie mam bo jak tylko powiedziałem, że mam zestaw głośnomówiący i
    chcę mu to pokazać za nagraniem to się zmył i zostawił młodego na
    pożarcie;) W sumie w kamerce słychać że rozmawiałem przez głośnomówiący.

    > Wciska nieizaistniale przestepstwa, a wiec nieuzasadnione zarzuty
    > stawia ... a to wszystko karalne :-)

    Nie postawił. Jak się zorientował, że łatwo nie pójdzie to się zmył i
    zostawił młodego;)

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!