  • 1. Data: 2023-03-04 14:45:08
    Temat: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl>

    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,295
    26480,nie-zyje-syn-poslanki-po-magdaleny-filiks-prok
    uratura-potwierdza.html#s=BoxOpImg1

    Jest marwe dziecko, są zwłoki, jest sekcja, jest postępowanie, nikomu
    nie postawiono zarzutów. No jak to? Robert - wyjasnij.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 2. Data: 2023-03-05 08:39:44
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Przestań się więc zachowywać jak wsiowy głupek.

    -----

  • 3. Data: 2023-03-05 09:11:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2023 o 08:39, ąćęłńóśźż pisze:
    > Przestań się więc zachowywać jak wsiowy głupek.

    A co ci chodzi - robert twierdzi że się nie da, to grupa dyskusyjna, to
    niech dyskutuje.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 4. Data: 2023-03-05 10:18:29
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2023-03-05, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > A co ci chodzi - robert twierdzi że się nie da, to grupa dyskusyjna, to
    > niech dyskutuje.

    Niezbadane są meandry, którymi podąża światła myśl ąckiego, i nie mnie
    mierzyć się z tym wyzwaniem. Niemniej należy przypomnieć, że wymieniony
    jakiś czas temu w dyskusji o ubezpieczeniach postulował kupno rowerka
    śmiertelnie choremu dziecku, zamiast opłacania mu ubezpieczenia
    medycznego.

    Może więc chodzi o to że dziecko, ale, że ącki to apologeta wodzów
    lepszego sortu, najpewniej chodzi o Tuska. Pisowska szczujnia ma coś
    zdaje się wspólnego ze śmiercią dziecka z linku, który wkleiłeś.

    --
    Marcin

  • 5. Data: 2023-03-05 14:54:32
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Napisz do matki i zapytaj.

    -----

  • 6. Data: 2023-03-05 14:56:22
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Więc po prostu spie....aj.

    -----

  • 7. Data: 2023-03-05 16:44:20
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 05.03.2023 o 14:54, ąćęłńóśźż pisze:
    > Napisz do matki i zapytaj.

    Po co?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 8. Data: 2023-03-05 20:34:54
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Może więc chodzi o to że dziecko, ale, że ącki to apologeta wodzów
    > lepszego sortu, najpewniej chodzi o Tuska. Pisowska szczujnia ma coś
    > zdaje się wspólnego ze śmiercią dziecka z linku, który wkleiłeś.

    Ano ma. Tym dziwniejsze, że nie postawili zarzutów matce. Robert?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 9. Data: 2023-03-06 06:15:13
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sun, 5 Mar 2023 20:34:54 +0100, Shrek wrote:

    > Ano ma. Tym dziwniejsze, że nie postawili zarzutów matce. Robert?

    Sledztwo (w sprawie) jest z doprowadzenia do samobójstwa.

    Mozliwe, ze matka sama zlozyla zawiadomienie.

    Bo inaczej ... jak przesłuchac, matkę?
    Skad wiadomo, ze to nie jej chorobliwa ambicja i wychowanie nie
    doprowadzily?

    A jak przesluchac kogokolwiek innego, skoro podejrzewamy, ze ktos
    doprowadził?

    P.S. patrzac dalej ...
    ",,podanie tak precyzyjnych danych pozwoliło na zidentyfikowanie
    ofiary". Nawiązała w ten sposób do informacji, która obiegła media pod
    koniec grudnia zeszłego roku, dotyczącej skazania rok wcześniej za
    pedofilię Krzysztofa F. pracującego w Urzędzie Marszałkowskim w
    Szczecinie. Państwowe Radio Szczecin podkreśliło, że ofiarami były
    ,,dzieci znanej parlamentarzystki", podano ich też wiek. - To była
    nieprawdziwa nagonka, która doprowadziła do tragedii. To jest
    najbardziej obrzydliwa sytuacja, jaką widziałam, to jest horror, to, z
    czym się spotykamy w polityce "

    no i kogo tu teraz skazac za doprowadzenie ... Krzysztofa F.?
    Bo przeciez nie panstwowe radio :-)

    PPS - inna sprawa z Jaworzna
    https://wiadomosci.wp.pl/skandal-na-zakrystii-ktos-n
    agrywal-spowiedz-6872749251750624a

    "Ktoś nas podsłuchiwał, nagrywał, oficer policji to potwierdził. A z
    przesłuchania wynikało, że to my jesteśmy winni tej sprawie -
    stwierdził jeden duchownych. - Ze strony policji są takie sygnały, że
    jest to sprawa wewnętrzna. Co to znaczy? Mówili, żebyśmy "załatwili to
    między sobą", że chcemy się pozbyć proboszcza. Co to są za sugestie? -
    zastanawiał się dalej."

    Robert może wyjasni, bo ja tu czegos nie rozumiem - wszyscy, którzy
    mieli dostęp do zakrystii mieli mozliwosc, wiec powinni byc
    przesluchiwani jako podejrzani?
    A moze byli, skoro "z przesluchania wynikalo, ..." ... tzn uslyszeli
    na poczatku zarzuty, czy nie uslyszeli ? :-P

    PPPS. To samo, a nie to samo
    https://wiadomosci.gazeta.pl/wiadomosci/7,114883,295
    25190,jaworzno-ukryta-kamera.html

    pozniejszy artykuł, czy ktos cos celowo pominął, a moze dodał?

    a w google wersji sporo
    https://natemat.pl/472946,jaworzno-wielka-afera-wsro
    d-parafian-na-zakrystii-dzialala-ukryta-kamera
    https://www.se.pl/slask/jaworzno-ktos-nagrywal-kamer
    a-spowiedz-w-kosciele-powazne-zarzuty-duchownych-aa-
    VgZv-pGkg-WEvF.html

    itd

  • 10. Data: 2023-03-06 06:26:31
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 06.03.2023 o 06:15, J.F pisze:

    > Sledztwo (w sprawie) jest z doprowadzenia do samobójstwa.

    Ja to wiem. Ale robert twierdził, że się nie da i trzeba stawiać
    zarzurty, bo nie ma sprawy bez podejrzanego.

    > no i kogo tu teraz skazac za doprowadzenie ... Krzysztofa F.?

    Karnie tak. W trakcie może się okazać że miał w pracy wspólników.

    > Bo przeciez nie panstwowe radio :-)

    Cywilnie jak najbardziej by się przydało.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!