  • Data: 2023-03-08 13:17:25
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 7 Mar 2023 18:03:51 +0100, Shrek wrote:

    > Pomijając już że to zwykłe kurewstwo, to i tak nie ma żadnej wartości

    Tzn, jesli sytuacja sugeruje, ze matce bedzie należało zarzuty
    postawic, no to trzeba postawic przed przesłuchaniem - tu sie w miare
    zgadzamy.

    Mnie tylko ciekawi jak to ustalają, skoro sam sugeruje niepewnosc w
    tym zakresie, a niemożność porozmawiania nie ułatwia ..

    > procesowej, bo przecież każdy pełnomocnik odwali to że nie była w stanie
    > psychicznym składać jakichkolwiek oświadczeń.

    > Robert tłumaczył jak kończą "prawnicy i filozofowie".

    Domorosli.
    A ja sugeruje, ze jak trafią na profesjonalistę, to sami skonczą jak
    domorośli prawnicy i filozofowie :-)

    J.