  • Data: 2023-03-08 17:25:55
    Temat: Re: Postępowanie w sprawie śmierci
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 08.03.2023 o 13:17, J.F pisze:

    > Tzn, jesli sytuacja sugeruje, ze matce bedzie należało zarzuty
    > postawic, no to trzeba postawic przed przesłuchaniem - tu sie w miare
    > zgadzamy.

    Jeżeli są uzasadnione przesłanki to tak. "nie da się wykluczyć, że - tu
    wstawić cokolwiek" nie jest uzasadnioną przesłanką. A nawet jeśliby była
    to takie przesłuchanie w dowolnym charakterze od razu uwali w sądzie
    pierwsza lepsza papuga, gdyż matka raczej bezpośrednio po takim
    zdarzeniu nie nadaje się do składania jakichkolwiek oświadczeń.

    > Mnie tylko ciekawi jak to ustalają, skoro sam sugeruje niepewnosc w
    > tym zakresie, a niemożność porozmawiania nie ułatwia ..

    Normalnie - wszczyna się postępowanie w sprawie i nrospytuje tudzież
    wzywa na świadków osoby które mogą coś wiedzieć - dodatkowo sekcja
    zwłok, zabezpieczenie monitoringu, być może zabezpieczenie podstawowych
    śladów.

    > A ja sugeruje, ze jak trafią na profesjonalistę, to sami skonczą jak
    > domorośli prawnicy i filozofowie :-)

    To musieliby trafić na takiego co mu się chce i dla draki nie powie im
    od razu kim jest, bo pewnie jak tylko się zorientują to ruki pa szwam.

    Zresztą na większość to wcale wielkich prawników nie trzeba - choćby
    audytor na nich kase cały czas na jutubie trzepie. A nie dalej jak
    wczoraj wyjmowałem przed parkowaniem telefon z uchwytu i jakieś
    krawężniki w zardzewiałym (poważnie - takim z 2010 roku - nie wiedziłem
    że mają jeszcze takie złom)transporterze to zobaczyły i potem mniejszy
    gniom mnie straszył sądem, bilingami i zgrywaniem monitoringu.
    Powiedziałem że ok, ale włączam nagrywanie i pokazuję mu zestaw
    głośnomówiący i uchwyt na telefon w aucie, to od razu poszedł do tego
    swojego złoma a młodszy zrobił minę "z kim ja muszę pracować" przeprosił
    za kłopot, pożegnał się i odjechali.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!