    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Subject: Re: Interwencja
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Date: Sat, 12 Sep 2020 08:55:36 +0200

    Dnia Fri, 11 Sep 2020 22:30:19 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > Zatrzymanie, jak zatrzymanie. Nie mam zielonego pojęcia z jakiego powodu
    > go zatrzymali. Na filmie niczego złego nie robi. Ale nie wiadomo, co
    > było wcześniej. Dziwi mnie upór przy tym dowodzie osobistym, bo
    > policjant chyba do niego po imieniu mówi, więc go zna.

    Nie powiedzal gdzies wczesniej jak sie nazywa ?
    Bo jesli zna .. to zatrzymanie celem potwierdzenia tozsamosci odpada

    > Zapytaj prokuratora.

    Moze i dobry pomysl. Tylko ktorego ?

    > Chełm ma zabezpieczać przed autoagresją, czyli waleniem głowa w
    > radiowóz, ziemię itp. To coś w rodzaju kasku motocyklowego. Tego się
    > jakoś standardowo nie używa, więc mogę jedynie podejrzewać, że w
    > przeszłości ten zatrzymany sprawiał jakieś problemy.

    Ogolnie sie nie dziwie, przywali im w cos celowo glowa w radiowozie i
    bedzie mowil, ze go pobili.
    sprawe by rozwiazaly kamery, ale to i koszt, i za duzo by czasem
    dowodzily :-)

    Ale ja o czym innym.
    -nietrzezwym jak wiadomo wymiotowac sie zdarza czesto,
    -jesli policjant nietrzezwego pakuje w taki kask, ktory zakrywa usta
    ... to na moj gust jest to spowodowanie zagrozenia zycia, ktory to
    paragraf ?

    -a jesli wyglada mu na trzezwego, a twierdzi ze wygladal na
    nietrzezwego, i wiezie na izbe - to ktore to beda paragrafy ?

    J.