  • Data: 2009-11-12 19:18:35
    Temat: Re: Czy moge wniesc wlasny napój?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    > Nie zgadzam się z Tobą - stanowczo. A co, gdyby w owym regulaminie pisało,
    > że zakupując bilet przenoszę na włąściciela kina własność wnoszonego do
    > kina telefonu komórkowego? Tęż uważasz, że można by było?

    Gdyby w tym regulaminie tak bylo, to nie byloby to skuteczne. Ale nie
    z powodu takiego, ze umowa jest na gebie, warunki w regulaminie i brak
    mojej zgody na pismie. Tylko ogolnych przepisow KC regulujacych
    zobowiazania. Ja place, dostaje bilet i ja oddaje telefon. Eelemnt
    oddania telefonu sprawia, ze zostaja zlamane kodeksowe zasady
    dotyczace rownowaznosci swiadczen.