  • Data: 2009-11-12 19:06:49
    Temat: Re: Czy moge wniesc wlasny napój?
    Od: BK <b...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 12 Lis, 19:46, "Robert Tomasik" <r...@g...pl> wrote:

    > Ale te wszystkie przywołane przez Ciebie argumenty po prostu nie mają nic
    > wspólnego z zakazem wnoszenia do kina zakupionej w sklepie żywności, bo on
    > po prostu jest niedorzeczny. Kino, to kino i tyle.

    Bo kto tak mowi, ze kino to kino? Ty? Urzad kontroli kin? Jakas ustawa
    o kinach moze jest?

    Proponuje zapoznac sie z polskim ustawodastwem. Kino nie jest
    dzialanoscia regulowana jak np. bank. I o ile bank nie moze zajmowac
    sie wyrobem regionalnych potraw mlecznych to kino moze robic sobie co
    chce. Moze podczas seansu oferowac usluge masowania tylka i moze
    sprzedawac zarcie i byc barem. Bar mozna sobie nazwac "Kino", a kino
    mozna sobie nazwac "klucz odlatujacych gesi na poludnie".

    Skad przekonanie, ze kino to kino i nic wiecej - i wlasciciel kina nie
    moze w kinie prowadzic baru. Bar w kinie przestaje byc barem, a kino w
    barze kinem.

    Ludzie o tym co wolno, a czego nie w kinie decyduje wlasciciel kina.
    Jak ma ochote zrobic w kinie knajpe ze spiewajacymi kelnerami to jego
    cholerna sprawa.

    Wasze przekonanie, ze byt o nazwie "kino" moze byc tylko "kinem" i
    mozna tam oferowac tylko usluge w postaci "wyswietlanie filmow" wynika
    tylko z waszego myslenia w jakich chorych biurokratycznych kategoriach
    a nie z przepisow naszego prawa.