  • Data: 2007-07-31 13:23:04
    Temat: Re: Czy ZUS to Przymus ? .
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska> szukaj wiadomości tego autora

    W wiadomości news:7f00.00000012.46af26d7@newsgate.onet.pl Tomek
    <k...@v...pl> pisze:

    > Masz rację ze specyficzny dokument. Bo jedyny i najważniejszy. Daj
    > przykład dostosowywania konstytucji do ustawy, skoro konstytucja nie
    > jest najważniejsza to powinieneś jak z rękawa nimi sypać. Konstytucja
    > jest tak ważna że nawet interpretować jej nie wolno.
    A o TK słyszałeś?

    > I nie dlatego że
    > sobie to wymyśliłem, tylko że tak się umówiliśmy przyjmując ją. Skoro
    > umówiliśmy się ze Polak ma w sumie tylko kilka obowiązków to nikomu nie
    > wolno dopisać dodatkowych. Bo te co są wystarczą.
    Jasne. Całą reszta ustaw, rozporządzeń, zarządzeń jest zbędna.
    Łącznie z obowiązkiem przestrzegania prawa stanowionego.

    > Wśród obowiązków nie
    > ma obowiązkowego zusu.
    Eee, no znowu bajdurzysz - już ci pisałem: obowiązku meldunkowego też tam
    nie ma.
    Weź poczytaj trochę w temacie w którym głos zabierasz, bo te twoje
    "przemyślenia" to są mocno nie bardzo...

    --
    Jotte