  • Data: 2007-07-31 17:00:08
    Temat: Re: Czy ZUS to Przymus ? .
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W wiadomości news:7f00.00000044.46af46be@newsgate.onet.pl Tomek

    > Radziłem ci poczytać, nie posłuchałeś i dalej wypisujesz bzdury, w dodatku
    > nie bardzo na temat.
    > TK orzeka na wniosek. Czyli ustawę (np. tę o tym twoim obowiązkowym ZUSie)
    > trzeba do niego zaskarżyć.
    > Spowoduj to więc, a nie jęczysz na grupie. Co komu po twoim stękaniu?
    > Być może masz jeszcze inną możliwość - przestań płacić zusowskie składki, a
    > jak zostanie przeciwko tobie wszczęte postępowanie to się powołuj na
    > konstytucję we własnej, chałupniczej interpretacji. Kiedy już przegrasz we
> [...]
    Nie moja wina że Ty jakiś aparatczyk jesteś i nic do Ciebie nie trafia. Czasy
    kiedy 1 sekretarze mięli zawsze rację minęły. Musisz się z tym pogodzić. Polska
    to zupełnie inny kraj niż 25 lat temu. Bardzo dużo ludzi żyje w Polsce z
    pieniędzy ukradzionych innym. W ładnych biurowcach sobie pracują.
    Prawdopodobieństwo że pojawią się tutaj jest tak wysokie ze graniczy z
    pewnością. Myślisz ze jakbym pracował w takiej firmie to złe słowo na nią bym
    napisał. Punkt widzenia zależy od punktu siedzenia. Największą satysfakcją
    będzie dla mnie jak broniący złodziejstwa jak niepodległości zostaną na starować
    wyślizgani. Bo to że zostaną wyślizgani to pewne. Tomek