  • Data: 2007-07-31 20:09:30
    Temat: Re: Czy ZUS to Przymus ? .
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W wiadomości news:7f00.00000072.46af6a97@newsgate.onet.pl Tomek

    > [cut idiotyzmy]
    > Ja ci już podziękuję za "dyskusję".
    > Nie mieścisz się w normach jakości, przykro mi.
    >
    > --
    > Jotte

    Masz rację, pierwszy raz, Pora kończyć. Jeśli normami jakości nazywasz swoje
    wolne przemyślenia, niczym nie poparte. To faktycznie trudno się w nich
    zmieścić. Mnie nie jest przykro. Nie pierwszy i nie ostatni raz w życiu trafiłem
    na osobę nie mającą nic do powiedzenia. To był rodzaj doświadczenia na żywym
    organizmie. Wynik doświadczenia - negatywny. A ze doświadczenie jest miarą
    poznania świata. Dlatego mi nie jest przykro. Tomek