  • Data: 2007-07-31 18:17:54
    Temat: Re: Czy ZUS to Przymus ? .
    Od: "P.S" <p...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam,
    Pozdrawiam.
    Właśnie też tak uważam,
    W Konstytucji RP nie ma zapisu o przymusie podlegania ubezpieczeniom
    społecznym,
    cały ten ZUS i przymus ubezpieczeniowy jest naciągany i bezprawny,
    okradanie ludzi przez biurokrację i różnych partyjnych ( wszelkiej maści ).

    Po 1989r powinno się uwolnić system ubezpieczeń emerytalnych rentowych i
    zdrowotnych spod władzy partii i państwa,
    ale partie i biurorkaci niechcą dobrowolnie oddać tak przeogromnych
    pieniędzy i kontroli nad ludźmi ,
    I stąd tewszystkie sztuczki i kruczki aby tylko okradać nas i kontrolować
    jak tylko się da najdłużej .

    A to że jest to wbrew Konstytucji , prawom człowieka i obywatela to już
    mały problem dla nich,
    bo przy społeczeństwie podzielonym walczącym między sobą o grosze ,
    nieumiejącym się zoorganizować
    i bronić swoich podstawowych praw to jest łatwe kraść ile się da .

    Konstytucja RP jest dobra , ale niema Społeczeństwa Obywatelskiego lub
    istotnie dużej
    i silnej grupy obywateli chcącej i umiejącej bronić naszych praw Człowieka
    i Obywatela zapisanych w Konstytucji ,
    przed zachłanną złodziejską biurokracją i złodzieskimi zakusami różnych
    grup trzymających władzę.

    Pozdrawiam,
    Piotrek.