  • Data: 2007-07-31 14:27:11
    Temat: Re: Czy ZUS to Przymus ? .
    Od: "Tomek" <k...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > W wiadomości news:7f00.00000012.46af26d7@newsgate.onet.pl Tomek

    > A o TK słyszałeś?

    > Jasne. Całą reszta ustaw, rozporządzeń, zarządzeń jest zbędna.
    > Łącznie z obowiązkiem przestrzegania prawa stanowionego.

    > Eee, no znowu bajdurzysz - już ci pisałem: obowiązku meldunkowego też tam
    > nie ma.
    > Weź poczytaj trochę w temacie w którym głos zabierasz, bo te twoje
    > "przemyślenia" to są mocno nie bardzo...
    >
    > --
    > Jotte

    wiesz ze dzwonią, tylko nie wiesz gdzie.
    Trybunał Konstytucyjny orzeka w sprawach:

    1. zgodności ustaw i umów międzynarodowych z Konstytucją,

    2. zgodności ustaw z ratyfikowanymi umowami międzynarodowymi, których
    ratyfikacja wymagała uprzedniej zgody wyrażonej w ustawie,

    3. zgodności przepisów prawa, wydawanych przez centralne organy państwowe, z
    Konstytucją, ratyfikowanymi umowami międzynarodowymi i ustawami.

    Jeśli coś jest niezgodne z konstytucja to znaczy ze tego nie ma, lub musi być do
    niej dostosowane.
    Czepiłeś się meldunku, ale nie masz racji.
    Art. 51.

    2. Władze publiczne nie mogą pozyskiwać, gromadzić i udostępniać innych
    informacji o obywatelach niż niezbędne w demokratycznym państwie prawnym.

    Informacja o miejscu stałego zameldowania jak najbardziej podchodzi pod te
    zapisy. Meldunek jest zgodny z konstytucją. Informacja o zameldowaniu łączy się
    z innymi zapisami konstytucji. Jakimi nie napiszę. Przeczytaj ze zrozumieniom
    konstytucję a będziesz wiedział. Tomek