  • Data: 2007-07-31 14:25:46
    Temat: Re: Czy ZUS to Przymus ? .
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 17, 10:14 am, "GrzegorzG" <grzegorzeg1@_usunto_tlen.pl> wrote:
    > moze masz do wyboru "ubezpieczneie zdrowotne panstwowe" albo kupujesz se
    > karte medicover prywatnie.

    No wlasnie. Teoretycznie gdybym był murzynem i przyjechal do poslki po
    obkuciu sie w konstytucje to wlasnie z

    1.. Obywatel ma prawo do zabezpieczenia społecznego w razie
    niezdolności
    do pracy ze względu na chorobę lub inwalidztwo oraz po osiągnięciu
    wieku
    emerytalnego. Zakres i formy zabezpieczenia społecznego określa
    ustawa.

    uznałbym ze nie musze płacic zus-owi, wystarczy jak sie zobawiaze do
    tego ze bede opłacał składke w "stowarzyszenie zdrowego usmiechu i
    raka prostaty". I placił składke brazowa, srebnra i zlota. Placic tak,
    ale tam gdzie ja chce a nie zus-owi ktoremu sie nalezy ale mi juz nie.