  • Data: 2024-03-17 05:45:43
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2024 o 21:01, Zbynek Ltd. pisze:

    > I gdzie tu sprawiedliwość? Jeden kupił za 10 zł używane buty z szmatexu,
    > druga ma buty za 150 000 zł ;-)

    Dobrze kombinujesz.
    Chciałem zaznaczyć, że jest absurdem zabieranie czegokolwiek w ramach kary.
    Od tego są mandaty i należy każde przewinienie każdego człowieka
    traktować jednakowo. Na tym polega równość wobec prawa.
    Jeżeli mandat jest niewystarczający to można dodać więzienie, ale też
    jednakowe dla każdego.

    Inaczej dotrzemy do absurdu, gdy za zabójstwo bogaty bandyta zostanie
    powieszony a biednemu pogrozimy palcem.

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: