  • 1. Data: 2024-03-16 16:01:11
    Temat: Co z tymi samochodami?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    "Kilka dni temu policjanci z Krotoszyna zatrzymali pijanego kierowcę,
    który stracił nie tylko prawo jazdy, ale także samochód. Był to pierwszy
    kierowca, który podpadł pod nowe przepisy, które od kilku dni zezwalają
    funkcjonariuszom skonfiskować pojazd. Udało nam się ustalić, co teraz
    się stanie z zatrzymanym volvo. -- Na pewno nie zostało zwrócone i nie
    wróciło do właściciela. Pojazd cały czas jest traktowany jako dowód
    rzeczowy -- zapewnia nas rzecznik wielkopolskiej policji."

    "Podobnie postąpili m.in. policjanci z Ustronia Śląskiego, gdy
    zatrzymali pijanego Ukraińca. Kierował należącym do niego audi A2 i miał
    ponad dwa promile alkoholu. Policjanci nie zatrzymali jego auta -
    pozwolili je zabrać znajomym kierowcy."

    To co jest do kurwy nędzy?
    Jednym zabierają a innym nie?
    Gdzie tu jest równość wobec prawa?
    No i dlaczego jednemu zabiorą Volvo a drogiemu zajeżdżonego Golfa?
    Gdzie tu jest sprawiedliwość?
    I co na to konstytucja?

    Krótko mówiąc: Pierdolę taki rząd i takie "prawo"!

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach:

  • 2. Data: 2024-03-16 17:39:12
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 16.03.2024 o 16:01, Wiesiaczek pisze:
    > No i dlaczego jednemu zabiorą Volvo a drogiemu zajeżdżonego Golfa?
    > Gdzie tu jest sprawiedliwość? I co na to konstytucja?

    Jest przepis o przepadku narzędzia przestępstwa. Jednemu zabiorą stary
    młotek, a drugiemu wypasiony komputer . Gdzie tu równouprawnienie?

    --
    (~) Robert Tomasik

  • 3. Data: 2024-03-16 17:54:39
    Od: _Master_ <...@...pl>

    > Jest przepis o przepadku narzędzia przestępstwa. Jednemu zabiorą stary
    > młotek, a drugiemu wypasiony komputer . Gdzie tu równouprawnienie?

    Może jeszcze sprawiedliwość społeczna? ;-)

  • 4. Data: 2024-03-16 18:28:07
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl>

    > Jest przepis o przepadku narzędzia przestępstwa. Jednemu zabiorą stary
    > młotek, a drugiemu wypasiony komputer . Gdzie tu równouprawnienie?

    No to może pieszemu przechodzącemu na czerwonym zabierać buty?

  • 5. Data: 2024-03-16 18:43:29
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 16.03.2024 o 18:28, Wiesiaczek pisze:

    > No to może pieszemu przechodzącemu na czerwonym zabierać buty?

    > Wiesiaczek - dziś z DC

    > Niech żyje POLEXIT! I salwa Ukrainie!
    > Wolę Rosję jako wroga niż Ukrainę jako przyjaciela.

    Takim jak ty powinno się zabierać dostęp do internetu i dodawać zakaz
    zbliżania się do normalnych ludzi.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 6. Data: 2024-03-16 20:07:24
    Od: Jacek <j...@...pl>

    W dniu 16.03.2024 o 16:01, Wiesiaczek pisze:
    > Krótko mówiąc: Pierdolę taki rząd i takie "prawo"!
    Idź ty lepiej pojedz ogórków :)

  • 7. Data: 2024-03-16 21:01:19
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Wiesiaczek napisał(a) :

    > No to może pieszemu przechodzącemu na czerwonym zabierać buty?

    I gdzie tu sprawiedliwość? Jeden kupił za 10 zł używane buty z
    szmatexu, druga ma buty za 150 000 zł ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0xDCEF4E65

  • 8. Data: 2024-03-16 21:33:44
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > No to może pieszemu przechodzącemu na czerwonym zabierać buty?

    Czemu się ograniczasz do butów? Czym Ci buty zawiniły względem spodni,
    czy innych części garderoby? Sens zabierania samochodu jest taki, żeby
    już nie jeździł. Jakie ma znaczenie, czy pójdzie na czerwonym w butach,
    czy na bosaka?

    Natomiast zostało w mi w głowie z wykładu prof. Hołysta takie bardzo
    mądre stwierdzenie. Przestępca zakłada, że nie zostanie złapany. Dlatego
    o wiele większe oddziaływanie ma nieuchronność kary, a nie jej wysokość.
    Należałoby coś wykombinować, by zwiększyć prawdopodobieństwo
    wyeliminowania z ruch pijanego, ale nie stwarzając jednocześnie problemu
    trzeźwym. A więc nie robienie korka rano (tzw. "trzeźwy poranek") i
    badanie 100% kierujących w danym miejscu - przykładowo - bo Google
    traktuje to jako korek i przekierowuje kierujących na równoległe drogi.

    Potrafimy wykryć substancje chemiczne na odległych planetach.
    Urządzenie, które wykryje alkohol w kabinie zbliżającego się pojazdu i
    wytypuje go do kontroli drogowej nie powinno być niewykonalne. Zgoda,
    jak będzie wiózł pijanych kolegów, to pewnie też zostanie wytypowany,
    ale pozostali przejadą bez robienia korka.
    --
    (~) Robert Tomasik

  • 9. Data: 2024-03-16 21:54:54
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Robert Tomasik <r...@g...pl> pisze:

> [...]
    > niewykonalne. Zgoda, jak będzie wiózł pijanych kolegów, to pewnie też
    > zostanie wytypowany, ale pozostali przejadą bez robienia korka.

    A potraficie powiedzieć dlaczego Polska ma ostre limity skandynawskie
    (0.02%) zamiast normy ogólno-europejskiej (0.05%)?

    Jak jest jak jest już długo to głupio zmieniać bez bardzo dobrego powodu
    ale do kurwy nędzy ja nie pamiętam uzasadnienia dlaczego w Polsce "musi"
    być ostrzej niż w większości Europy. Europa gupia jest?

    --
    A. Filip

  • 10. Data: 2024-03-16 22:02:10
    Od: n...@o...pl

    Wiesiaczek <c...@v...pl> napisał(-a):

    > No to może pieszemu przechodzącemu na czerwonym zabierać buty?

    Nie, gałganie, bo to nie przestępstwo.