  • Data: 2024-03-17 06:09:10
    Temat: Re: Co z tymi samochodami?
    Od: Wiesiaczek <c...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 16.03.2024 o 16:01, Wiesiaczek pisze:
    > "Kilka dni temu policjanci z Krotoszyna zatrzymali pijanego kierowcę,
    > który stracił nie tylko prawo jazdy, ale także samochód. Był to pierwszy
    > kierowca, który podpadł pod nowe przepisy, które od kilku dni zezwalają
    > funkcjonariuszom skonfiskować pojazd. Udało nam się ustalić, co teraz
    > się stanie z zatrzymanym volvo. -- Na pewno nie zostało zwrócone i nie
    > wróciło do właściciela. Pojazd cały czas jest traktowany jako dowód
    > rzeczowy -- zapewnia nas rzecznik wielkopolskiej policji."
    >

    > "Podobnie postąpili m.in. policjanci z Ustronia Śląskiego, gdy
> [...]

    Wszyscy tu odnoszą się tylko do jednego aspektu zabierania samochodu.
    Uciążliwość kary już skomentowałem jako bzdurę.

    Ale może ktoś zainteresuje się patologią jaką ten przepis generuje?

    W załączonych cytatach widać, że jednemu samochód zabrali a innemu zwrócili.

    Ktoś mi zagwarantuje, że to drugie odbyło się bez przyjęcia korzyści
    majątkowej?
    Albo czy to nie jest podział na równych i równiejszych?
    Czy taka opcja (zwracanie jednym, zabieranie innym) nie tworzy chorych
    nierówności i nie jest korupcjogenna?

    --
    Wiesiaczek - dziś z DC
    "Ja piję tylko przy dwóch okazjach: