  • Data: 2005-07-03 13:22:16
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Aska" <n...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:da8j22$hoo$1@opal.icpnet.pl...

> [...]
    > to, ale corki nie obwiniam...mamusie tak. A po rozwodzie ... place
    > grzecznie alimenty a jak ... sad zasadzil- trzeba. Przy kolejnej podwyzce
    > Sedzina stwierdzila, ze : CYTUJE: "nie kupisz pan laleczki curce i butow
    > na zime a mamie dasz pan za to pieniążki" ...odwagi jej nie wystasrczylo
    > na umieszczenie tego w protokole. A teraz ...ta sama orlica Temidy wmamia
    > mi, ze jestem bydlakiem bo nie chce powierzyc matce dziecka pelni wladzy
    > ... 4 lata sprawa sie toczy i nie ma silnego, zeby to skonczyc. Czlowiek
    > uczy sie na bledach ... ja sie nauczylem.

    "Sąd to urząd" to ostateczność.
    Sądy nigdy nie uzdrowiły jeszcze rodziny,bo trudno dojść do porozumienia,
    gdy jedono drugiemu wytyka błędy
    i pragnie udowodnić swoje racje - bo tak jest, czy nie?
    Dlatego proponowałam - dojście do porozumienia między rodzicami, zdaje sobie
    sprawę,że nie zawsze jest to możliwe.
    Jedno jest pewne, że po sprawach sądowych konflikt tylko się bardziej
    zaostrza , bo to co sobie można wybaczyć w cztery oczy ,to w sądzie narasta
    do olbrzymiej rangi. Rodzice wychodząc ze sądu są ze sobą jeszcze większym
    konflikcie niż byli przed rozprawą. Dziecko za to płaci rachunki, bo rodzice
    nie umieją lub nie chcą się dogadać.

    > Ostatnimi czasy jest to nie rzadki przypadek kiedy to ojcowie > podają o
    > alimenty nieodpowiedzialne mamusie?
    >>
    > No tak ... 95 % mamus staje sie opiekunkami nawet wtedy gdy na ulicy
    > pracuja albo wcale nie pracuja... to wszystko. Cale szczescie, ze zmienia
    > sie pokolenie sedziow...

    W sądzie pracują ludzie-czy nowe pokolenie sędziów coś zmieni? Nie wiem ,
    natomiast wiem na poewno,że każdy kto wychodzi z sądu nie zawsze będzie
    usatysfakcjonowany wyrokiem - zawsze będzie to ocena subiektywna.
    A jeśli chodzi o statystykę "95%" myślę ,że obrażasz samotne matki, które
    ciężko pracują aby zapewnić godne życie swoim pociechom i wcale z tego
    powodu się nad sobą nie użalają-czyżby ich było tylko 5%?

    > Mi tego nie udowadniaj...kazde sensowne zdanie popre...

    > Tak. To postawa wlasciwa... ale czy ma prawo stanowic o losach dziecka ??
    > Tego nie wiemy

    Tak , niestety to byt kształtuje świadomość i stanowi o dalszych losach
    dziecka.
    Jeśli dziecko dostanie staranne wychowanie i wsparcie rodziców, to i relacje
    dziecko - rodzic będą zdrowe.
    Dorośnie i zrozumie ile Tobie zawdzięcza, a być może kiedyś odda Ci to z
    nawiązką .

    > Pozdr. Maver

    Sądzę, że potrafię Cię zrozumieć, regułę potwierdzają wyjątki- więc walcz o
    dziecko.
    NIe patrz na wszystkie kobiety jednakowo- każdy człowiek jest inny- robisz
    sobie krzywdę tym wspólnym mianownikiem.

    Powodzenia Aśka