  • Data: 2005-07-03 13:44:02
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Bart" <l...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Dzięki Mav. Przyznam że zwerbalizowałes za mnie wiele emocji, które we mnie
    siedzą
    i poruszyłeś wiele kwestii, które mnie nurtują. Co do mamusi - trzeba
    przyznać, ze
    uczestniczy finansowo chyba nie mniej ode mnie w wychowaniu dziecka i
    niczego
    mu nie brakuje. Jest naprawdę dobrą matką i wiem, że przy niej najmniejsza
    krzywda
    dziecku się nie stanie. Jednak rzeczywiście, co do stanowienia o losach
    dziecka, początkowo
    nie miałem nic do gadania. Imiona - wybrała ona, nazwisko - postanowiła że
    będzie jej, rodzice
    chrzestni - sama wybrała, oczywiście pochodzą tylko z jej strony. W pewnym
    momencie
    wkurzyło mnie to i ponieważ mam dość niepokorny charakter, tupnąłem mocno
    nogą
    i wygarnąłem wszystko po kolei w obecności jej mamusi No oczywiście był
    płacz
    i inne pokazówki ze zbioru babskich zachowań. Ale jakby zmiękła w tej
    kwestii... ciekawe
    czy na długo. Kolejna kwestia która rzuciła mną o ziemię, to szantażowanie
    sądem.
    Takie niby w żartach, na zasadzie "bo jak pójdę do sądu, to..." pomimo tego
    że zdeklarowałem sie płacić comiesięcznie na dziecko i kwota ktorą
    zaproponowałem
    pokrywała sie z jej oczekiwaniami. Nie targowaliśmy się nawet.
    I NIE MAM ZAMIARU SIĘ OD TEGO WYMIGIWAĆ !!!
    Na te słowa ja odpowiedziałem, że "masz do tego pełne prawo, tylko nie licz
    wtedy
    na jakąkolwiek inną pomoc z mojej strony i że nic nie zmieni to
    w moim podejściu do ciebie." No i zarzucono mi... SZANTAŻ i że "jak tak
    mogłem się wyrazić ?!" :)))) Ale mam to głęboko w d.... Zastanawiam się
    jakimi
    kategoriami baby rozumują ?! Czy pazerność, głupota, bezinteresowna
    złośliwość
    i zaborczośc są wspólnym mianownikiem całego ich gatunku ?