  • Data: 2005-07-03 11:43:50
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Aska" <n...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:da6sgt$a9u$1@nemesis.news.tpi.pl...

    > Użytkownik "Maverick31" <m...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Dziecko zostaje poczęte ,a nie zrobione.

    Poczac i zrobic to synonim. Zakres slowa "zrobic" w tej sytuacji nie budzi
    watpliwosci.

    > Myślę, że nie przeczytałeś dokładnie postu- w kosztach utrzymania
    > uczestniczy zarówno mamusia jak i tatuś po połowie
    > i żadno z nich dziecku nie robi łaski.

    Bart nie pisal nic o uczestniczeniu mamusi w kosztach no chyba, ze za koszty
    uwazasz prace przy dziecku...kto czyta ten czyta ...

    Nie popieram, gdy rozgrywki rodziców
    > odbywają sie kosztem dziecka.

    Ale niestety tak wlasnie zazwyczaj sie odbywa. Dzieje sie tak dlatego, ze
    osoba pod ktorej opiekja znajduje sie dziecko czestokroc rosci sobie prawo
    do stanowienia o losach dziecka... czy aby to sluszne ??

    Zawsze
    > uważam , że lepiej jest dla wszystkich jeśli rodzice sami dojdą do
    > porozumienia .

    Tak, ale niestety tak nie jest. A sady olewaja komisyjnie art 32
    konstytucji. Mozesz niewierzyc ale facet musi miec duzo lepsze argumenty niz
    kobieta.

    > A co byś zrobił gdyby Tobie przypadła rola wychowywania dziecka, bo i tak
    > być może.

    Wiesz ... Prze rok opiekowalem sie moja corka jak jej mamusia balowala
    odpalajac trojkaty w roznych konfiguracjach... zawalilem habilitacje przez
    to, ale corki nie obwiniam...mamusie tak. A po rozwodzie ... place grzecznie
    alimenty a jak ... sad zasadzil- trzeba. Przy kolejnej podwyzce Sedzina
    stwierdzila, ze : CYTUJE: "nie kupisz pan laleczki curce i butow na zime a
    mamie dasz pan za to pieniążki" ...odwagi jej nie wystasrczylo na
    umieszczenie tego w protokole. A teraz ...ta sama orlica Temidy wmamia mi,
    ze jestem bydlakiem bo nie chce powierzyc matce dziecka pelni wladzy ... 4
    lata sprawa sie toczy i nie ma silnego, zeby to skonczyc. Czlowiek uczy sie
    na bledach ... ja sie nauczylem.

    Ostatnimi czasy jest to nie rzadki przypadek kiedy to ojcowie > podają o
    alimenty nieodpowiedzialne mamusie?

    No tak ... 95 % mamus staje sie opiekunkami nawet wtedy gdy na ulicy pracuja
    albo wcale nie pracuja... to wszystko. Cale szczescie, ze zmienia sie
    pokolenie sedziow...

    > Jak widzisz nie opowiadam się za żadną ze ston.

    Mi tego nie udowadniaj...kazde sensowne zdanie popre...

    > Tato, jak sam powiada płaci i uczetniczy w życiu dziecka - chyle czoła
    > przed taką postawą.

    Tak. To postawa wlasciwa... ale czy ma prawo stanowic o losach dziecka ??
    Tego nie wiemy

    Pozdr. Maver