  • Data: 2005-07-03 13:10:30
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "gargamel" <s...@d...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > A czy prosiłem o dobre rady ?

    nie prosiłeś, ale ja też dam ci radę, nie wiem czy dobrą, bo nie znam
    dokładniesytuacji, ale z tego co napisałeś jasno wynika że matka traktuje
    cię jako źródło łatwej kasy (zresztą to żadne odkrycie, większość kobiet tak
    postępuje :O(, pyzatym, miał rację ktoś wyżej o tym że w sądzie będziesz
    miał dodatkowego przeciwnika w postaci sędziny, ale to nie wszystko, polskie
    prawo w tej kwestii też jest przeciw tobie (i weź tu bądź ojcem!)
    rada: może spróbuj odwrócić sytuacje? może postaraj się o to żeby twoje
    dziecko zamieszkało z tobą (obecność dziadków była by tu okolicznością
    sprzyjającą), i wtedy t byś się domagał alimentów od matki (choć pewnie z
    marnym skutkiem), albo ine rozwiazanie: dziecko może mieszkać na przemian,
    rok z ojcem i rok z matką, wtedy sprawy alimentów by odpadły,

    a tak na marginesie, skoro matka zarabia dobrze, stać ją będzie na drogiego
    adwokata i nie zdziwił bym się gdyby udało mu się wydusić od ciebie te 60%