  • Data: 2005-07-04 18:49:29
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "albert" <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > mogłem się wyrazić ?!" :)))) Ale mam to głęboko w d.... Zastanawiam się
    > jakimi
    > kategoriami baby rozumują ?! Czy pazerność, głupota, bezinteresowna
    > złośliwość
    > i zaborczośc są wspólnym mianownikiem całego ich gatunku ?

    tak to już dokładnie jest nie wiń kobiet za to. one to mają w genach
    nie dasz rady tego zmienić
    i kobieta zawsze bedzie testować na ile może sobie pozwolić wejść ci na
    głowę
    więc od ciebie zależy jak długi ten sznurek będzie.
    reakcja musi być szybka i ostra inaczej skończysz na dworcu to tylko
    kwestia czasu.
    i według moich obserwacji to nie ma od tego wyjątków
    bez znaczenia czy to jest zgodne małżeństwo czy wojujące po rozwodzie.
    i niekoniecznie chodzi tu o pieniądze właściwie we wszystkich dziedzinach to
    się odbywa.

    a gdyby się ktoś nie zgadzał z tym to warto się głeboko nad tym zastanowić
    czy w jego rodzinie też tak dokładnie nie jest?
    dla utrudnienia kobiety są mistrzami kamuflażu więc często tego nie widać.
    a gdy widać to już jest too late......