  • Data: 2005-07-03 17:20:53
    Temat: Re: Alimenty
    Od: "Maverick31" <m...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Ciesze sie, ze jakos sie dogadaliscie. To naprawde super, ze nie musicie
    ciagac sie po instytucjach ktore tylko z nazwy sa sprawiedliwe. I tak
    trzymajcie oboje.
    Pamietaj przy tym, ze jesli chcesz pokoju szykuj sie do wojny. Przykro mi,
    ale takie sa realia. Prezenty na fakture, wyprawka gdy dziecko pojdzie do
    szkoly tez na fakture. Alimetny albo za potwierdszeniem albo przelew na
    konto. Co bede pisal wiecej... widac, ze myslicie oboje i to jest ok.

    Mysle, ze nie tylko kobiety to materialistki ale i takie sie zdarzaja. Moja
    ex przyhamowala z alimentami dopiero w chwili gdy jej zagrozilem, ze odetne
    ja od kasy na amen.

    Pozdrawiam i powodzenia Maver.