  • Data: 2002-01-06 10:20:40
    Temat: Kradzież Karty VISA CLASSIC.
    Od: "Tomek Grabowski \(Floyds\)" <f...@k...pkobp.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam wszystkich.

    Bardzo proszę o poradę w sprawie.
    Wczoraj skradziono mi kartę płatniczą Visa Classic. Pomimo bardzo szybkiej
    mojej reakcji i zastrzeżenia karty w banku, złodziej dokonał jednej
    transakcji płatniczej w sklepie. Fakt kradzieży zgłosiłem na Policję. Uważam
    że nie jest w porządku, jeśli w sklepie kasjerka przyjmuje i realizuje kartę
    innego właściciela. Nie sądzę że złodziej tak wspaniale w ciągu 5 minut
    nauczył się podrabiać mój podpis. W prawdzie miał ze sobą także mój dowód
    (skradziono mi wszystkie dokumenty), ale jeśli kasjerka nawet zarządała by
    od niego dowodu to chyba nie mam sobowtóra (nadmieniam że dowód był nowy w
    postaci plastykowej, więc zmiana zdjęcia nie wchodzi w grę). Chciałbym się
    zapytać, czy mam jakieś szanse zgłaszając zawiadomienie o popełnionym
    przestępstwie przez kasjera w sklepie, który zrealizował transakcję z cudzej
    karty?
    Czy są jakiekolwiek szanse w takim przypadku na odzyskanie pieniędzy jeśli
    okazałoby się że podpis złożony przez kupującego złodzieja odbiegał od
    mojego.
    W związku z tym jakie mam podjąć kroki (w poniedziałek najprawdopodobniej
    będę znał dzięki bankowi adres placówki handlowej, która dokonała
    transakcji).

    Pozdrawiam.
    Tomek

    f...@k...pkobp.pl