  • Data: 2002-01-06 15:24:33
    Temat: Re: Kradzież Karty VISA CLASSIC.
    Od: Leszek Olszewski <l...@o...pl-nospam> szukaj wiadomości tego autora

    In article <a19pb0$ri6$1@news.tpi.pl>, "AR" <ar_ar(nospam)@poland.com>
    says...

    > "Leszek Olszewski" <l...@o...pl-nospam> wrote in message

    > Co do ustaw, które regulują obrót związany z kartami płatniczymi:
    > * kodeks cywilny
    > * ustawa prawo bankowe
    >
    > I właśnie z tych ustaw wynika, że bank jest odpowiedzialny za wypłaty z
    > konta dokonane przez osoby nieuprawnione.
    >
    > Jak chcesz wiedzieć coś więcej, to poszperaj w archiwum grupy
    > pl.biznes.banki Pisałem tam już o tym dokładnie - powołując się na
    > orzecznictwo i literaturę.
    >
    > Teraz już niestety nie mam czasu pisać postów na grupę. Musisz zadowolić się
> [...]

    Tak sie sklada ze pl.biznes.banki czytam regularnie i moral ze
    wszystkich watkow dotyczacych naduzyc na ukradzione karty kredytowe jest
    taki sam - odpowiedzialny jest posiadacz karty a nie bank. Sa oferty,
    gdzie za dodatkowa oplata (tzw. ubezpieczenie) bank przejmuje na siebie
    odpowiedzialnosc (w roznym stopniu i formie), natomiast nie w PKO BP (a
    podejrzewam, na podstawie adresu email, ze tego banku klientem jest
    wlasnie autor postu).

    To tyle w kwestii praktyki i proponuje raczej nie robic koledze zludnych
    nadziei.

    Leszek