  • 581. Data: 2022-05-31 06:59:22
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No to jak nie masz, to sam widzisz, że istnieją uniwersalne kryteria
    > pozwalające na ocenę działań i wcale nie trzeba wyłącznie słuchać stron
    > i ich sentymentów do ochrony własnych dup.

    No i wedle tych uniersalnych powinieneś blokawać naszego sojusznika w
    nato i popełnić zbrdnię antysemityzmu:P Ale zamiast tego blokujesz
    poufnarozmowa:p No kto by się spodziewał, że pis się do tego posunie -
    prawda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 582. Data: 2022-05-31 07:03:55
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Z ciekawości, np. kogo?

    Moim zdaniem czarnym koniem jest brudzo. Paradoksalnie "szansą" dla
    polski mogą być zero z płaszczakiem, jeśli poumieszczani w armii i
    sądach ludzie odmówią złożenia hołdu nowemu królowi, to mogą mu nieżle
    nomenomen nabruździć. Ale to temat na inną grupę.

    Choć na pierwszy rzut oka pinokio, ale nie wydaje mi się. Za miekki i
    trochę zużyty. Ludzi może i przejmie, ale resortów siłowych nie.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 583. Data: 2022-05-31 07:39:57
    Temat: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > I w warunkach bojowych postrzegasz tego niemowlaka jako zagrożenie,
    > operatora i cel to zabicia, bo na śpioszku leży kałach?

    Ale dziecko z procą jest już (śmiertelnym) zagrożeniem dla dzielnych
    żołnierzy IDF?

    --
    A. Filip

  • 584. Data: 2022-05-31 08:15:19
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > pozwalające na ocenę działań i wcale nie trzeba wyłącznie słuchać stron
    > i ich sentymentów do ochrony własnych dup.

    Uniwersalne kryteria istnieją w teorii bo praktyka ich stosowania udupia
    je pokazowo. Patrz KAL007 v. IR655. Jak ktoś jest gotowy na poważną
    wojnę (z ofiarami w ludziach) to niby nie jest gotowy na "naginanie"
    standardów prawnych pod siebie?

    W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką. W praktyce jest,

    --
    A. Filip

  • 585. Data: 2022-05-31 09:06:52
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    > Nie znam parametrów amunicji rosyjskiej,

    Dziecko drogie, to było pytanie retoryczne.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 586. Data: 2022-05-31 10:55:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-31, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Ale dziecko z procą jest już (śmiertelnym) zagrożeniem dla dzielnych
    > żołnierzy IDF?

    IDF zakatrupiło wiele dzieci, a czy były jakiekolwiek ku temu podstawy
    (bo w końcu mogły być), to przyznam nie mam pojęcia. Jeśli nie było, to
    chyba nie spodziewasz się, że ktoś to pochwali. Ale to tak na
    marginesie, bo raz, niemowlak to jednak jakby inna kategoria, a dwa, to
    pytanie raczej do Roberta i DżejEfa.

    --
    Marcin

  • 587. Data: 2022-05-31 11:15:15
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

> [...]
    > chyba nie spodziewasz się, że ktoś to pochwali. Ale to tak na
    > marginesie, bo raz, niemowlak to jednak jakby inna kategoria, a dwa, to

    A na grupie prawo rozmawiamy o "chwaleniu" czy o odpowiedzialności
    "karnej"? "Chwalenie" albo na odwrót to pl.soc.polityka.

    Zastosowanie *dokładnie* tych samych standardów to teoria jak mocne
    interesy w różnych przypadkach idą w różne strony. Tyle że jak w
    praktyce różnica kłuje po oczach to pierdolenie o "uniwersalnych
    jednakowych dla wszystkich standardach" sprawia że żal dupę ściska
    nawet choćby ktoś chciał przypierdolić "złemu Putinowi".
    Wtedy dla "pedantycznych porównywaczy" wychodzi że ten Putin nie aż
    tak zły (w porównaniu), że ma liczne (nie tylko ruskie+) towarzystwo do
    smażenia się w piekle.

    <ironia> Piekło liczy na was Marciny! </ironia>

    --
    A. Filip

  • 588. Data: 2022-05-31 11:29:37
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > IDF zakatrupiło wiele dzieci, a czy były jakiekolwiek ku temu podstawy
    > (bo w końcu mogły być), to przyznam nie mam pojęcia. Jeśli nie było, to
    > chyba nie spodziewasz się, że ktoś to pochwali.
    Pochwalić to może nie. Choć może i wywalą z wojska dając awans na końcu.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 589. Data: 2022-05-31 12:34:01
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 30 May 2022 18:26:15 +0200, Shrek napisał(a):

    > A czasem doświadczenie younga nie jest związane zrówno z dualizmem jak i
    > zasadą nieoznaczoności?

    Można tak powiedzieć. Young pokazał, że światło jest falą, a przedtem
    uważano, że cząstką. Obraz interferencyjny można interpretować jako skutek
    nieoznaczoności położenia fotonów.
    Rzecz w tym, że dualizm korpuskularno-falowy był postulatem de Broglie'a i
    gdybyś pisał o nim, a nie Haisenbergu, to bym się nie czepiał.

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    pewno znowu coś ukradli."
    Michaił Sałtykow Szczedrin

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 590. Data: 2022-05-31 12:42:23
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Mon, 30 May 2022 20:56:55 +0200, Robert Tomasik napisał(a):

    > O ile mi wiadomo żaden używany w BWP. zbyt mały kaliber. W artylerii
    > p-lot używa się takich wybuchających w określonym dystansie, ale chyba
    > najniższym kalibrem z taką amunicja jest 57 mm.

    A tak wracając do tematu: jest jakiś kaliber powyżej albo poniżej którego
    można strzelać do cywilów?
    Czy dla rowerzystów i osób ze związanymi rękami jest taki sam?