    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Ukraina: wydawanie broni "cywilom"
    Date: Tue, 31 May 2022 11:15:15 +0200 (CEST)
    <6293c82c$0$493$65785112@news.neostrada.pl>
    <6293d176$0$557$65785112@news.neostrada.pl>
    <6293f9ca$0$498$65785112@news.neostrada.pl>
    <t71r8e$1n8d$1@gioia.aioe.org>
    <1ac3ccy3x2a1r.16ook053sjomf$.dlg@40tude.net>
    <wt%kK.137162$F4h.96626@fx07.ams1>
    <62954d7f$0$494$65785112@news.neostrada.pl> <IpdlK.2726$z41.62@fx06.ams1>
    <a...@w...eu> <pKklK.3$D41.1@fx05.ams1>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > IDF zakatrupiło wiele dzieci, a czy były jakiekolwiek ku temu podstawy
    > (bo w końcu mogły być), to przyznam nie mam pojęcia. Jeśli nie było, to
    > chyba nie spodziewasz się, że ktoś to pochwali. Ale to tak na
    > marginesie, bo raz, niemowlak to jednak jakby inna kategoria, a dwa, to
    > pytanie raczej do Roberta i DżejEfa.

    A na grupie prawo rozmawiamy o "chwaleniu" czy o odpowiedzialności
    "karnej"? "Chwalenie" albo na odwrót to pl.soc.polityka.

    Zastosowanie *dokładnie* tych samych standardów to teoria jak mocne
    interesy w różnych przypadkach idą w różne strony. Tyle że jak w
    praktyce różnica kłuje po oczach to pierdolenie o "uniwersalnych
    jednakowych dla wszystkich standardach" sprawia że żal dupę ściska
    nawet choćby ktoś chciał przypierdolić "złemu Putinowi".
    Wtedy dla "pedantycznych porównywaczy" wychodzi że ten Putin nie aż
    tak zły (w porównaniu), że ma liczne (nie tylko ruskie+) towarzystwo do
    smażenia się w piekle.

    <ironia> Piekło liczy na was Marciny! </ironia>

    --
    A. Filip