eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    From: "A. Filip" <a...@p...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Date: Tue, 31 May 2022 08:15:19 +0200 (CEST)
    <c3fkK.437989$3b1.32081@fx14.ams1>
    <6291c58f$0$457$65785112@news.neostrada.pl>
    <MjAkK.451204$3b1.130884@fx14.ams1>
    <62931753$0$451$65785112@news.neostrada.pl>
    <62934998$0$488$65785112@news.neostrada.pl> <t6vtgf$v5r$1@gioia.aioe.org>
    <62938881$0$464$65785112@news.neostrada.pl>
    <SVTkK.339085$4Og.281255@fx08.ams1>
    <62944d3c$0$559$65785112@news.neostrada.pl>
    <ZEdlK.5863$b21.2064@fx11.ams1>

    Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> pisze:

    > No to jak nie masz, to sam widzisz, że istnieją uniwersalne kryteria
    > pozwalające na ocenę działań i wcale nie trzeba wyłącznie słuchać stron
    > i ich sentymentów do ochrony własnych dup.

    Uniwersalne kryteria istnieją w teorii bo praktyka ich stosowania udupia
    je pokazowo. Patrz KAL007 v. IR655. Jak ktoś jest gotowy na poważną
    wojnę (z ofiarami w ludziach) to niby nie jest gotowy na "naginanie"
    standardów prawnych pod siebie?

    W teorii nie ma różnicy między teorią a praktyką. W praktyce jest,

    --
    A. Filip