  • 171. Data: 2022-05-18 01:06:09
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.05.2022 o 22:43, Shrek pisze:

    > Dokładnie - argument jest i to i to strona. Jedna z pedofilią druga z
    > propagandą. Mało porównywalne, więc argument tak trochę z dupy.

    Nie. To nie jest strona ze zwykłą propagandą.

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 172. Data: 2022-05-18 01:33:11
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.05.2022 o 00:59, A. Filip pisze:

    > Czyli Abu Ghraib to nie samowolka paru żołnierzy i USA nie może
    > się wybronić po linii "paru zepsutych jabłek góra średniego szczebla"?
    > Tak trzymaj! Putin będzie ci wdzięczny! :-)

    Dziecko drogie, ty się najpierw zdecyduj o czym chcesz podyskutować, bo
    ci się wszystko plącze w głowie od nadmiaru informacji.
    fiutin nie będzie zadowolony, że robisz to tak nieudolnie.

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj

  • 173. Data: 2022-05-18 02:31:40
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-17, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Czy według komuchów których podkopywało wroga im hamerykańska
    > radiostacja propagandowa to RWE słuchały elity? :-)

    Pewnie tak, ale myślę że im (komuchom) aż tak to nie robiło.

    > Tu jest grupa prawo. Tu wypada staranniej i wyraźniej rozdzielać może i
    > dość uzasadnione opinie własne od _sprawdzalnych_ faktów.
    > Opinia własna strony prawnego sporu nie jest dowodem, opinia strony
    > _politycznego_ sporu jest najlepszym dowodem (zacietrzewienia) :-)
    >
    > Dupa do włażenia się zmienia. Włazidupy są niezmienne.

    No to weźmy się za rzecz z innej strony. Jak oceniłbyś ilość
    nieprawdziwych informacji, włączając półprawdy, w RWE vs RT? :)

    --
    Marcin

  • 174. Data: 2022-05-18 02:45:30
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Dokładnie - argument jest i to i to strona. Jedna z pedofilią druga z
    > propagandą. Mało porównywalne, więc argument tak trochę z dupy.

    No bo właśnie nie chcesz porównać po efekcie a upierasz się aby robić to
    po okładce.

    > No dokładnie. Dlatego warto ich bronić a nie stwierdzać, że w sumie to
    > chuj i niech polityk to po uważaniu a to kogoś zamknie a to stronę zamknie.

    Warto się zastanawiać, ale może czasem wyjść, że jakieś działanie
    protestacyjne nie do końca ma sens, a może być nawet szkodliwe.

    > No ale ktoś musi tymi sądami mikrozarządzać, żeby wydawały odpowiednie
    > orzeczenia. Tak samo jak już teraz minister mikrozarządza prokuraturami
    > rejonowymi...

    System kija i marchewki standardowym narzędziem.

    > No ten akurat moim zdaniem jest zły. I o tym piszę i tłumaczę dlaczego
    > tak uważam. Moje prawo - przynajmniej jeszcze:P

    Ja cię tam rozumiem i sam mam wątpliwości.

    > Nawet kim musi coś na tych biednych koreańczyków "wydać" - nie może
    > zagarnąć 100% dla siebie, bo mu po prostu umrą...

    No do tego to jakby mimo wszystko daleko. Nadal jest kupa do
    zawłaszczenia bez popadania w skrajności w stylu KRD.

    > Chodzi o zwykła arytmetykę sejmową - po prostu głosów ziobry potrzebują,
    > więc pozwalają mu toczyć wojnę polsko-unijną.

    No ale ostatecznie mają te głosy bo eurosceptycy głosują na ziobrę, więc
    jest to kwestia istnienia elektoratu a nie, że jakiś kretyn od ziobry ma
    taką ciekawą acz izolowaną cechę.

    --
    Marcin

  • 175. Data: 2022-05-18 03:00:18
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Jakich mas? Przecież poza rosją raczej nikt tego nie słucha.

    A są tu jakieś konkretne informacje? Widzę, że Robert coś tam wrzucił
    ale nie do końca rozumiem związek z oglądalnością.

    --
    Marcin

  • 176. Data: 2022-05-18 03:15:56
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sczerze mówiąc, sądzę że całego tego RT to czytali ludzie którzy i tak
    > mielu ukształtowane poglądy i nie jest tak, że ktoś tam przypadkiem
    > trafił i został kacapem. Więc oddziaływanie tego medium jest niewielkie.
    > Już bardziej działają farmy troli i to jest więksy problem (orz
    > trudniejszy do rozwiązania).

    To teraz wyobrażmy sobie, że nagle znika tvpis. Nie będzie żadnego
    efektu za miesiąc, rok, dwa? To po co się ta opozycja tak rzuca?

    > Nie wydaje mi się. Odziaływanie RT w UE jest mniej więcej takie jak
    > TVPis w UE - to znaczy zbliżone od żadnego. Jeśli ktoś tego słucha czy
    > czyta (poza krajem macierzystym) to i tak miał wcześniej już najebane w
    > mozgu.

    No dobrze, to dlaczego jest taki larum przy indoktrynacji ISIS, w tym w
    krajach EU? To jest przecież ideologia jeszcze bardziej skrajna a
    znajduje wciąż nowych zwolenników. Kwestia podatnych środowisk.

    > Po prostu (pomijając że się nie zgadzam z twoją statystyką, co nie
    > znaczy że jakkowiek popieram kacapów) wolałbym gdyby to miało jakieś
    > "prawne" ręcę i nogi a nie na zasadzie niebezpiecznych precedensów.

    Też bym wolał ale też mam wątpliwości czy przy wręcz powszechnym
    konsensusie, powinno się aż tak bardzo przywiązywać do praw putinowskiej
    tuby. Oni nie przywiązują, nie? Przy Julkach i innych nie będzie takiego
    konsensusu.

    > Zresztą akutat sprawa RT to mały piskuś. Prawdziwe sprawy to
    > "zabezpieczenia" majątków.

    Też jestem ciekaw jak to finalnie uzasadnią.

    --
    Marcin

  • 177. Data: 2022-05-18 04:10:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2022-05-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Więc po co to blokować? To mnie dziwi właśnie. Uważam, że jak wcześniej

    Bo to te masy głosują potem na fiutina i dorastają w przekonaniu, że
    robi dobrze.

    > niewiele osób słyszało o tym portalu, to teraz usłyszały. Moim zdaniem o

    Nie widzę jakoś dyskusji w prasie ntt. No i wracamy do p. wyjścia, czy
    tym masom będzie się chciało / będą potrafiły tam wleźć.

    > wiele lepszym rozwiązaniem byłoby zamanewrowanie wyszukiwarkami, by nie
    > wyszukiwały takiego portalu. Bo ja rzadko wchodzę na konkretny portal, a
    > częściej, jak mnie coś interesuje, to zaczynam od wyszukiwarki. Kiedyś
    > zaczynałem od Google i Yandexu, teraz mam zwyczaj jeszcze kilka innych
    > sprawdzać, bowiem zorientowałem się, że one dają znacząco różne wyniki.

    No a co w sumie za różnica? I to i tamto jest prewencyjną cenzurą.

    > Skrypty nie są jedynymi zagrożeniami. Jednym z zagrożeń jest
    > podmienienie na DNS adresu strony, co spowoduje, ze wpiszesz sobie adres
    > strony banku, a skieruje cie do łudząco podobnej strony oszusta.

    Prawada, ale czy certyfikat się będzie zgadzał?

    --
    Marcin

  • 178. Data: 2022-05-18 12:14:50
    Od: n...@o...pl

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> napisał(-a):

    > Czyli nie rozumiesz.
    > Zamykanie stron pedofilskich spowodowało koniec pedofilii?

    Istnienie policji też nie spowodowało zaniku przestępstw.
    Chyba wg Shurka należałoby ją więc zlikwidować...

    Aczkolwiek szczepionki zlikwidowały wiele chorób. To być może należy już
    przestać szczepić ;D

  • 179. Data: 2022-05-18 13:03:42
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Tue, 17 May 2022 22:16:12 +0200, nadir napisał(a):

    > Było jeszcze lepiej, w trosce o geszefty olali informacje Karskiego o
    > eksterminacji żydów.

    Ale te kroniki pokazywali, czy nie?

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Z dalszych eksperymentów zrezygnował."
    Mark Twain

    http://grzegorz-tracz.ucoz.pl/

  • 180. Data: 2022-05-18 18:01:46
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2022 o 01:01, Kviat pisze:

    > Nie. Nieprawda.
    > Rt jest faszystowskie, a julki nie są.
    > I nie nawołują do holokaustu dzieci.

    Fakt, że niezbyt dokładnie studiowałem tę witrynę, ale chętnie bym
    poczytał o tym holokauście. Jakiś link? Choćby wskazówka, gdzie tego
    szukać?

    > Czyli nie rozumiesz.
    > Zamykanie stron pedofilskich spowodowało koniec pedofilii?

    No widzisz, jak Ty niewiele rozumiesz :-) Stron pedofilskich nie
    prowadzili pedofile chcący pochwalić się swoimi fotkami, tylko ludzie
    zarabiający na reklamach wyświetlanych na takich stronach. Żeby zarabiać
    musieli skądś brać fotki, a co za tym idzie znaleźć jakieś dziecko i go
    obfotografować. Zamknięcie takich stron powoduje, że nie ma gdzie
    wyświetlać takich materiałów, a co za tym idzie nikt nie ma interesu w
    gwałceniu dzieci. Gwałceniu, bo w wypadku dzieci raczej mało jest
    prawdopodobne, by świadomie chciały w tym brać udział i w ten sposób
    pośrednio tym dzieciom pomagamy.

    > To po chuj są te strony zamykane?

    Świata naprawić nie sposób, ale można go czasem troszkę poprawić.

    --
    Robert Tomasik