eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoBlokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa › Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    <a...@w...eu> <t5h3h6$163a$1@gioia.aioe.org>
    <t5i67g$1pmq$1@gioia.aioe.org> <t5i922$mbo$1@gioia.aioe.org>
    <t5ia28$12do$1@gioia.aioe.org> <t5ibq0$1o1o$1@gioia.aioe.org>
    <1...@4...net> <t5j65t$2al$1@gioia.aioe.org>
    <627d1f33$0$477$65785112@news.neostrada.pl>
    <627d2311$0$487$65785112@news.neostrada.pl>
    <l%gfK.1032296$sb1.582273@fx11.ams1>
    <627df541$0$500$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5l74t$1oav$1@gioia.aioe.org>
    <627e7dad$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5m0rc$1nkk$1@gioia.aioe.org>
    <627f6cd1$0$447$65785112@news.neostrada.pl>
    <t5o8gl$1j5s$1@gioia.aioe.org>
    <627fb503$0$453$65785112@news.neostrada.pl>
    <MQYfK.97872$ep1.7186@fx03.ams1>
    <62808fbd$0$455$65785112@news.neostrada.pl>
    <t0ggK.452633$2OB.76005@fx09.ams1>
    <6281e64b$0$465$65785112@news.neostrada.pl>
    <2jCgK.105658$F4h.63225@fx07.ams1>
    <628403cd$0$479$65785112@news.neostrada.pl>
    Date: Wed, 18 May 2022 01:15:56 GMT

    On 2022-05-17, Shrek <...@w...pl> wrote:

    > Sczerze mówiąc, sądzę że całego tego RT to czytali ludzie którzy i tak
    > mielu ukształtowane poglądy i nie jest tak, że ktoś tam przypadkiem
    > trafił i został kacapem. Więc oddziaływanie tego medium jest niewielkie.
    > Już bardziej działają farmy troli i to jest więksy problem (orz
    > trudniejszy do rozwiązania).

    To teraz wyobrażmy sobie, że nagle znika tvpis. Nie będzie żadnego
    efektu za miesiąc, rok, dwa? To po co się ta opozycja tak rzuca?

    > Nie wydaje mi się. Odziaływanie RT w UE jest mniej więcej takie jak
    > TVPis w UE - to znaczy zbliżone od żadnego. Jeśli ktoś tego słucha czy
    > czyta (poza krajem macierzystym) to i tak miał wcześniej już najebane w
    > mozgu.

    No dobrze, to dlaczego jest taki larum przy indoktrynacji ISIS, w tym w
    krajach EU? To jest przecież ideologia jeszcze bardziej skrajna a
    znajduje wciąż nowych zwolenników. Kwestia podatnych środowisk.

    > Po prostu (pomijając że się nie zgadzam z twoją statystyką, co nie
    > znaczy że jakkowiek popieram kacapów) wolałbym gdyby to miało jakieś
    > "prawne" ręcę i nogi a nie na zasadzie niebezpiecznych precedensów.

    Też bym wolał ale też mam wątpliwości czy przy wręcz powszechnym
    konsensusie, powinno się aż tak bardzo przywiązywać do praw putinowskiej
    tuby. Oni nie przywiązują, nie? Przy Julkach i innych nie będzie takiego
    konsensusu.

    > Zresztą akutat sprawa RT to mały piskuś. Prawdziwe sprawy to
    > "zabezpieczenia" majątków.

    Też jestem ciekaw jak to finalnie uzasadnią.

    --
    Marcin