  • 161. Data: 2022-05-17 22:43:00
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Argument jest klasy, to samochód i tamto samochód. Kwestia pozornych
    > analogii. Na to nie poradzą żadne przepisy.

    Dokładnie - argument jest i to i to strona. Jedna z pedofilią druga z
    propagandą. Mało porównywalne, więc argument tak trochę z dupy.

    > No po to ziobro chce zawłaszczyć te sądy.

    No dokładnie. Dlatego warto ich bronić a nie stwierdzać, że w sumie to
    chuj i niech polityk to po uważaniu a to kogoś zamknie a to stronę zamknie.

    > To zawłaszczenie i brak niezaleznych sądów, a nie mikrozarządzanie.

    No ale ktoś musi tymi sądami mikrozarządzać, żeby wydawały odpowiednie
    orzeczenia. Tak samo jak już teraz minister mikrozarządza prokuraturami
    rejonowymi...

    > One niekoniecznie są złe. Nie da się wszytskiego zdefiniować.

    No ten akurat moim zdaniem jest zły. I o tym piszę i tłumaczę dlaczego
    tak uważam. Moje prawo - przynajmniej jeszcze:P

    > Tzn?

    Nawet kim musi coś na tych biednych koreańczyków "wydać" - nie może
    zagarnąć 100% dla siebie, bo mu po prostu umrą...

    > Mają spory odsetek wyborczych eurosceptyków i takie głosy się też liczą.

    Chodzi o zwykła arytmetykę sejmową - po prostu głosów ziobry potrzebują,
    więc pozwalają mu toczyć wojnę polsko-unijną.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 162. Data: 2022-05-17 22:43:34
    Od: nadir <n...@h...org>

    > Olali, bo po pierwsze po prostu normalnemu człowiekowi się w głowie nie
    > mieściło, że ktoś mógł wpaść na pomysł wymordowania kilku milionów ludzi
    > tylko z tego powodu, że są wyznawcami nieco innego obrzędu - bo przecież
    > nawet nie innego Boga.

    Komu nie mieściło się w głowie, Brytyjczykom czy Amerykanom? Przecież
    oni wspólnie i rozdzielnie wymordowali kilkadziesiąt milionów Indian. No
    fakt, że Niemcy, jak to Niemcy, przebili ich wszystkich skrupulatnością
    i wydajnością.

    > bardziej się po prostu nie dało.

    A tego to my już tak do końca nie wiemy.

  • 163. Data: 2022-05-17 22:45:36
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > I dlatego po francusku, niemiecku czy hiszpańsku piszą?

    I sądzisz, że w hiszpanii naprawdę jakiś znaczący odsetek populacji to
    czyta?

    > Wydaje mi się,
    > że ABW przyczyniło się bitnie do poszerzenia spektrum odbiorców.

    Szczerze - do świadomości istnienia takiego medium tak. Do spektrum
    odbiorców - nie. Każdy raz sobie zajrzał i dalej ma to w D4.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 164. Data: 2022-05-17 22:58:41
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2022 o 22:43, nadir pisze:
> [...]
    > oni wspólnie i rozdzielnie wymordowali kilkadziesiąt milionów Indian. No
    > fakt, że Niemcy, jak to Niemcy, przebili ich wszystkich skrupulatnością

    Tylko z tymi Indianami czy tam generalnie mieszkańcami Ameryk, to było
    tak trochę inaczej. Mimo wszystko nikt ich do komór gazowych nei zapędzał.

    > A tego to my już tak do końca nie wiemy.

    Wiemy, tylko nie pasuje to do koncepcji narodu uciśnionego.

    --
    Robert Tomasik

  • 165. Data: 2022-05-17 23:11:01
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 17.05.2022 o 22:45, Shrek pisze:

    > I sądzisz, że w hiszpanii naprawdę jakiś znaczący odsetek populacji to
    > czyta?

    Nie miałem zielonego pojęcia, więc sprawdzianem, skąd pochodzą odwołania:
    RIS Visibility - 91.215.41.0/24 has HIGH visibility
    IPv4: 99%
    00 RIPE-NCC Multihop Amsterdam 100%
    01 LINX / LONAP London 100%
    03 AMS-IX / NL-IX Amsterdam 100%
    04 CIXP Geneva 100%
    05 VIX Vienna 100%
    06 DIX-IE Tokyo 100%
    07 Netnod Stockholm 100%
    10 MIX Milan 100%
    11 NYIIX New York City 100%
    12 DE-CIX Frankfurt 100%
    13 MSK-IX Moscow 89%
    14 PAIX Palo Alto 100%
    15 PTTMetro Sao Paulo 100%
    16 NOTA Miami 100%
    18 Catnix Barcelona 100%
    19 NAP Africa JB Johannesburg 100%
    20 SwissIX Zurich 100%
    21 France-IX Paris 95%
    22 InterLAN Bucharest 100%
    23 Equinix SG Singapore 100%
    24 LACNIC Multihop Montevideo 100%
    25 RIPE-NCC Multihop Amsterdam 100%
    26 UAE-IX Dubai 100%

    Oczywiście mogą tam byc VPN-y i inne podobne dyrdymały. No i RIPEStat
    też chyba łapie tylko główne miasta.

    > Szczerze - do świadomości istnienia takiego medium tak. Do spektrum
    > odbiorców - nie. Każdy raz sobie zajrzał i dalej ma to w D4.

    No ja kilka razy :-) Ale bardziej, by popatrzeć co tam mają, niż to
    czytać :-)

    --
    Robert Tomasik

  • 166. Data: 2022-05-17 23:39:01
    Od: n...@o...pl

    "A. Filip" <a...@p...pl> napisał(-a):

    > Napisz wprost którą walkę w której bardzo konkretnej sprawie masz na
    > myśli albo wal się na drzewo.

    W sumie to każdy jej rodzaj. No, ale pochwal się w jaki sposób wspierałeś tą
    walkę o praworządność, że teraz zawracasz nam gitarę swoimi bzdurami obrońcy
    uciśnionych?

    Coś ci nagle jej brak zaczął przeszkadzać?

  • 167. Data: 2022-05-18 00:16:15
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.05.2022 o 18:17, A. Filip pisze:

    > Czy popieranie misji zbrojnej RP3 w Iraku i Afganistanie jest
    > wspieraniem tortur z Abu Ghraib i nie przywrócenia stanu sprzed zbrojnej
    > agresji po "niepotwierdzeniu" jej _oficjalnego_ uzasadnienia?
    > [ Zyski++ z pomyłki/"pomyłki" ]

    Pierdolisz jak zwykle jak typowy fiutinowski troll.
    Żołnierze RP tam torturowali, gwałcili kobiety i dzieci i mordowali cywilów?

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Wi%C4%99zienie_Abu_Ghu
    rajb

    "W wyniku skandalu, jaki wybuchł po ujawnieniu tych informacji, wielu
    wojskowych odsunięto od służby i postawiono przed sądem, m.in. Lynndie
    England i Charles Graner zostali uznani za winnych i skazani na kary
    pozbawienia wolności[6][7]. Ówczesnej komendantce więzienia generał
    Janis Karpinski obniżono w 2005 roku stopień wojskowy do pułkownika[8].

    Według generała Taguby, na sprawę tortur w Abu Ghurajb nie należy
    patrzeć jak na samowolne działania kilku żołnierzy. Zebrane przez niego
    dowody wskazują jednoznacznie na udział agentów CIA, wywiadu wojskowego
    oraz wysokich rangą urzędników Pentagonu[2]."

    Rozumiesz różnice?

    ??? ????? fiutinowska onuco.
    I nie wracaj

  • 168. Data: 2022-05-18 00:50:40
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.05.2022 o 22:11, Shrek pisze:

    > Krótkie pytanie - czy dotyczy to również narodu wybraniego? No i sam
    > widzisz:P

    Eeee? Że co?
    Że niby co widzę?

    > NIe jest "normalne". Jest źródłem wrogiej propagandy i nikt tego nie
    > kwestionuje. Tylko teraz uważaj - nie przeszkadza nam tak naprawdę, że
    > propagandy a że wrogiej.

    Nie. Jakoś do czasów wydarzeń w Ukrainie nikt nie chciał blokować tego
    ścieku. Więc nie przeszkadza normalnym ludziom, że wroga, lecz to co
    propaguje obecnie, czyli usprawiedliwianie wojny, czyli tortur, gwałtów
    i morderstw.

    > Wrogiej - to jest deginicja czemu nam
    > przeszkadza.

    Nie. Usprawiedliwianie wojny, czyli tortur, gwałtów i morderstw - to
    jest definicja.

    > A kogo zablokować decyduje władza - więc kryterium do
    > blokady to "wroga władzy" i to mi się niespecjalnie podoba.

    Więc nie takie kryterium było.

    > No naormalnie - nie ma tam wyrazów poparcia dla gwałtów, więc chcesz ich
    > zamknąć i... wtedy tak samo nie będzie.

    Ok. Czyli zwyczajnie nie ogarniasz.
    Trudno.

    > No i ok? Ale poważnie pytam - to jakaś decyzja którą można zaskarżyć,
    > sąd wydał, kto?

    Serio nie wiesz kto wydał?
    Wszyscy wiedzą, tylko ty jeden nie.
    Ręce opadają.

    > Czy bez żadnego trybu jak nasze bezprawne obostrzenia?

    Jak, kurwa, bez żadnego trybu? Przecież wiadomo kto założył kaganiec. To
    nie jest wiedza tajemna.
    I, kurwa, czy ktoś temu rt, czy fiutinowi broni zaskarżyć tę decyzję?

    No ja pierdolę... ręce opadają.

    > Decyzji

    Przecież jest decyzja.
    Ręce opadają...

    > i trybu odwołania na dzień dobry,

    To niech się odwołuje.

    > zgodności z prawem
    > bezwzględnie obowiązującym na drugim miejscu.

    Jedź do Rady UE i wytłumacz im, że podjęli decyzję niezgodnie z prawem.
    Napisz co ci odpowiedzieli.

    > W zaiązku z tym można je pominąć.

    Jedź do Rady UE i wytłumacz im, że podjęli decyzję niezgodnie z prawem.
    Napisz co ci odpowiedzieli.

    > To akurat równie dobrze może napisać p.o.remier o julkach

    Nie, nie może. Julki nie napadły na Ukrainę. I nie robią nic
    wymienionego powyżej.
    Jedź do Rady UE i im powiedz, że julki też pod to podpadają.
    Napisz co ci odpowiedzieli.

    > i ma taką samą
    > moc.

    Oczywiście...
    Ręce opadają.

    > Prrzecież julki wspierają morderstwa:P (emotikon celowy, bo chuj
    > wie jak to zrozumiesz).

    W przeciwieństwie do ciebie rozumiem.
    Moja analogia zła, ale twój chujowy dowcip jest zajebisty i pasuje do
    kontekstu.

    > Bo ja wiem...

    > No widzisz - właśnie o to chodzi - ty masz zdanie takie, że należy
    > wspierać te co ci się podobają i banować te złe. Niebezpieczny sposób...

    Nie.
    Moje zdanie jest inne.
    To, czy mi się coś podoba, czy nie podoba, nie ma z tym związku.
    To nie są kwestie gustu.

    > Czyli jak ci się podoba to wykopać, a jak nie to banować. Sam widzisz,
    > że problem jest troszkę bardziej skomplikowany niż byś chciał.

    Ręce i nogi opadają.
    Sam widzisz, że kompletnie nic z tego nie rozumiesz.

    Co mnie specjalnie nie dziwi.
    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 169. Data: 2022-05-18 00:59:22
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Kviat <k...@n...dla.spamu.pl> pisze:

> [...]
    > niego dowody wskazują jednoznacznie na udział agentów CIA, wywiadu
    > wojskowego oraz wysokich rangą urzędników Pentagonu[2]."

    Czyli Abu Ghraib to nie samowolka paru żołnierzy i USA nie może
    się wybronić po linii "paru zepsutych jabłek góra średniego szczebla"?
    Tak trzymaj! Putin będzie ci wdzięczny! :-)

    Rosja na pewno nie skaże paru kozłów ofiarnych na podobnie "surowe" kary?
    Ukarać równie surowo jak USA za My Lai to jakiś wielki problem dla Rosji?
    [Jeden winny zamiast dożywocia odsiedział 3.5 roku aresztu domowego [A}]

    Żeby nie było: Ja nie żądam by Rosjanie pozostali bezkarni albo żeby im
    się upiekło. Tyle że na ciuli z podwójną moralnością Kalego mam ciężkie
    uczulenie, na idiotów niezdolnych widzieć podwójnych standardów podobne,
    a na skurwysynów nie chcących ich dostrzegać bardzo ciężkie.

    "Łukaszenka nie dość że skurwysyn to jeszcze nie nasz skurwysyn",

    [A] https://en.wikipedia.org/wiki/M%E1%BB%B9_Lai_massacr

    A. Filip

  • 170. Data: 2022-05-18 01:01:57
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.05.2022 o 22:35, Shrek pisze:
    > W dniu 16.05.2022 o 10:36, Kviat pisze:

    > Skoro można blokować RT bo jest fszystowskie, to chyba
    > oczywiste że nalezy zablokować faszystowskie julki nawołujące do
    > holokaustu dzieci - prawda?

    Nie. Nieprawda.
    Rt jest faszystowskie, a julki nie są.
    I nie nawołują do holokaustu dzieci.

    > I tak samo będą wykorzystywać blokowanie mediów. Z pieśnią
    > na mordzie, że to zgodnie z unijnymi standardami!

    Czyli będą zwyczajnie kłamać. Więc nie tak samo.

    > I jak rozumiem, zamknięcie RT spowoduje koniec gwałtów, tortur i wojny?

    Czyli nie rozumiesz.
    Zamykanie stron pedofilskich spowodowało koniec pedofilii?
    To po chuj są te strony zamykane?

    A szury miały rację.
    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr