  • 181. Data: 2022-05-18 18:02:37
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2022 o 00:50, Kviat pisze:

    > Eeee? Że co?
    > Że niby co widzę?

    Czy gdyby zablokować "israel times" czy co tam oni mają za popieranie
    strefy gazy, o też byłbyś taki do przodu?

    Czy może izrael jest spoko, czasem kogoś zastrzelą, czasem komuś dom
    zburzą, czasem po prostu komuś dom zabiorą - normalna sprawa wśród
    okupantów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 182. Data: 2022-05-18 18:10:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > To teraz wyobrażmy sobie, że nagle znika tvpis. Nie będzie żadnego
    > efektu za miesiąc, rok, dwa? To po co się ta opozycja tak rzuca?

    W niemczech albo UK? Żadnego.

    > No dobrze, to dlaczego jest taki larum przy indoktrynacji ISIS, w tym w
    > krajach EU?

    Bo sobie "ciemnych" nabrali i jednak trochę zasięgu mają?

    > To jest przecież ideologia jeszcze bardziej skrajna a
    > znajduje wciąż nowych zwolenników. Kwestia podatnych środowisk.

    No właśnie - diaspora rosyjska w UE jest chyba niewielka, a większość
    tych co z matuszki wyjechała raczej już do wielikiej rassiji wracać nie
    chce - ani fizycznie ani mentalnie.

    > Też bym wolał ale też mam wątpliwości czy przy wręcz powszechnym
    > konsensusie, powinno się aż tak bardzo przywiązywać do praw putinowskiej
    > tuby.

    Putinowska tuby mi nie szkoda ani trochę. Szkoda mi precedensu - dziś
    RT, jutro julki - aborcyjne, faszystowskie i atakujące fundamenty
    państwa - zablokować! Wolałbym tak dla zachowania minimum przyzwoitości
    żeby coś takiego klepał sąd - skoro da się z aresztem tymczasowym, to i
    z tym by się dało - prawda?

    > Oni nie przywiązują, nie? Przy Julkach i innych nie będzie takiego
    > konsensusu.

    A co władzę konsensus obchodzi? Konsensu był żeby się jebali i co?;)

    > Też jestem ciekaw jak to finalnie uzasadnią.

    Po prostu jako sankcje?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 183. Data: 2022-05-18 18:11:05
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2022 o 18:02, Shrek pisze:

    > Czy gdyby zablokować "israel times" czy co tam oni mają za popieranie
    > strefy gazy, o też byłbyś taki do przodu?

    Popieranie okupacji oczywiście.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 184. Data: 2022-05-18 18:12:29
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > A są tu jakieś konkretne informacje? Widzę, że Robert coś tam wrzucił
    > ale nie do końca rozumiem związek z oglądalnością.

    Ja też nie. No ale ogólnie to myślisz, że naprawdę znaczący odsetek
    ludzi w UE tam zagląda?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 185. Data: 2022-05-18 18:17:32
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 18.05.2022 o 01:01, Kviat pisze:

    > Nie. Nieprawda.
    > Rt jest faszystowskie, a julki nie są.
    > I nie nawołują do holokaustu dzieci.

    Ale to nie ty decydujsz:P Widzisz właśnie na tym polega problem, że
    będziesz miał chuja do gadania, a władza będzie sobie legalnie cięła w
    chuja. I teraz ci się podoba jechanie na RT (mnie w sumie też), a jutro
    pisiorom się będzie podobało jebanie julek. I twoje zdanie będzie putina
    warte. Przecież jest w miarę oczywiste, że kaczor czy inne zero to od
    putina różnią się tylko tym, że mają mniejsze możliwości.

    > Czyli będą zwyczajnie kłamać. Więc nie tak samo.

    Weź mnie nie osłabiaj. NIe możesz być aż tak naiwny....

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 186. Data: 2022-05-18 18:18:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    W dniu 18.05.2022 o 00:16, Kviat pisze:
    > Pierdolisz jak zwykle jak typowy fiutinowski troll.
    > Żołnierze RP tam torturowali, gwałcili kobiety i dzieci i mordowali
    > cywilów?

    Oczywiście, że masz rację, że polscy żołnierze w tym nie uczestniczyli.
    Ale w wypadku Rosyjskich żołnierzy też nikt się nie zastanawia, czy dany
    konkretny żołnierz dopuścił się jakiegokolwiek niegodnego żołnierza
    czynu. Wracając do polskich żołnierzy, to po prostu byli żołnierzami
    jednej ze stron konfliktu i to strony, która dopuściła się tortur. Miło,
    że sami nie wpadli na pomysł torturowania.

    A wracając do tematu ogólnego, to nie potępiam polskich żołnierzy, tylko
    zwracam uwagę na to, że nie można wszystkich do "jednego worka" wkładać.

    --
    Robert Tomasik

  • 187. Data: 2022-05-18 18:26:02
    Od: Robert Tomasik <r...@g...pl>

    > Bo to te masy głosują potem na fiutina i dorastają w przekonaniu, że
    > robi dobrze.

    W Rosji tej strony raczej nie zablokujemy. Ilość potencjalnych wyborców
    w Polsce jest znikoma.

    > Nie widzę jakoś dyskusji w prasie ntt. No i wracamy do p. wyjścia, czy
    > tym masom będzie się chciało / będą potrafiły tam wleźć.

    Uważam, że zmniejszenie w wynikach wyszukiwania udziału da lepszy
    skutek, niż blokowanie DNS.

    > No a co w sumie za różnica? I to i tamto jest prewencyjną cenzurą.

    Z punktu widzenia prawa faktycznie obydwie są wątpliwe. Natomiast
    blokada na wyszukiwarkach przynajmniej ma sens. Bo jak wyszukiwarka
    wyrzuci portal rt w wynikach i ktoś bedzie chciał tam wejść, to wejdzie.

    > Prawada, ale czy certyfikat się będzie zgadzał?

    Niestety certyfikaty, to nauczyli się już kilka lat temu obchodzić.
    Musisz wchodzić i szczegółowo sprawdzać. Dlatego prościej z pominięciem
    DNS-a wchodzić w bank.

    --
    Robert Tomasik

  • 188. Data: 2022-05-18 18:36:15
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > No bo właśnie nie chcesz porównać po efekcie a upierasz się aby robić to
    > po okładce.

    Pozwolę sobie zostać przy swoim zdaniu. Jedno z drugim ma tyle
    wspólnego, że to strona internetowa.

    > Warto się zastanawiać, ale może czasem wyjść, że jakieś działanie
    > protestacyjne nie do końca ma sens, a może być nawet szkodliwe.

    Znaczy obrona niezależności sądów od władzy miałaby być bez sensu?

    > System kija i marchewki standardowym narzędziem.

    To tylko pół prawdy. Prokurator generalny wpiedala się osobiście w
    działalność rejonówek i okręgówek, żeby niszczyć politycznych wrogów
    albo chronić towarzyszy.

    > No ale ostatecznie mają te głosy bo eurosceptycy głosują na ziobrę, więc
    > jest to kwestia istnienia elektoratu a nie, że jakiś kretyn od ziobry ma
    > taką ciekawą acz izolowaną cechę.

    Nie sądzę żeby o tym myśleli. Liczy się że tu i teraz zero jest im
    potrzebny, więc są gotowi za to poświęcic stosunki zunią i kilkaset
    miliardów.

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 189. Data: 2022-05-18 18:43:39
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 17.05.2022 o 13:53, Kviat pisze:

    > Masz przykład grupowego szura antyszczepionkowego, który co i rusz
    > przytacza jakieś brednie z tych "innych źródeł informacji" w stylu:
    > "gdzieś widziałem badania, które mogą pokazać, że gdyby te badania
    > zrobiono, to w szczepionkach znaleziono by chipy,

    Zacytujesz?

    > To nie jest tak, że "inne źródło informacji" piszące np. o płaskiej
    > Ziemi jest po prostu zwyczajnym innym źródłem informacji.
    >
    > Może kiedyś zrozumiesz, że nazywanie tych ścieków "źródłem informacji",
    > to zwykłe semantyczne nadużycie. Szury robią to celowo, a pożyteczni
    > idioci nieświadomie.

    No dobra - i co w związku z tym - odcinać?

    --
    Shrek

    PS - i konfederację!

  • 190. Data: 2022-05-18 18:53:47
    Temat: Re: Blokowanie domeny DNS rt.com przez operatora Play - podstawa prawa [Indeks stron zakazanych RP3/UE]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl>

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Ja też nie. No ale ogólnie to myślisz, że naprawdę znaczący odsetek
    > ludzi w UE tam zagląda?

    Albo rybka albo pipka: Albo zablokowali w RP3/UE bo wielu ludzi czyta
    albo (niemal) nikt nie czyta ale ABW (?) profilaktycznie zastosowało
    tam cenzurę wszystkiego przyszłego jak leci tak na wszelki wypadek.
    Taka prewencja. RT,com trafiło na indeks stron zakazanych RP3/UE ;-)

    Nie po to się bitwy wygrywa by wojnę przegrać: Czy po tej blokadzie
    RP3/UE będzie opierdalać z pozycji mało dyskusyjnej moralnej wyższości
    ChRL za Wielki Chiński Firewall? :-)

    --
    A. Filip