  • 41. Data: 2009-01-05 20:58:33
    Temat: Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
    Od: BartekK <s...@N...org>

    BartekK pisze:
> [...]
    > 1. W ramach serwisu Usługi TP zapewnia gotowość służb technicznych do
    > usunięcia awarii od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo
    > wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 18.
    > 2. TP zobowiązuje się do usunięcia awarii, w czasie gotowości służb
    > technicznych , o których mowa w ust.1, w terminie 24 godzin od momentu,
    > w którym TP wykryje awarię lub awaria zostanie zgłoszona przez Abonenta
    > na numer 0 800 120 810 lub 9393 lub 9330 "
    >
    > 2) gdyby problem nie został rozwiązany - to widzę możliwość zerwania
    > umowy, ale gdyby reklamacja została odrzucona - co wtedy?

    No i doczekałem się - reklamacja została odrzucona, w skrócie "nie
    jestem stroną tego sporu i nie mnie dotyczy blokada. Winni (wg tepsy) są
    administratorzy/właściciele/ktośtam tych adresów IP, bo naruszają
    wewnętrzny regulamin sieci tpsa, prawo, koran, kuchnie śląską,
    cokolwiek, i najwyżej oni mogą protestować."

    Co dalej. Sprawa cywilna? (marnie to widzę). Zerwanie umowy, nie
    płacenie i czekanie na sprawę od strony tepsy? Pewnie szybciej wpiszą
    mnie (moją firmę) do rejestrów dłużników niż zdążę wytłumaczyć jakiemuś
    sędziemu co to adres IP...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173

  • 42. Data: 2009-01-05 23:17:22
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    BartekK <s...@N...org> pisze:

> [...]
    > wewnętrzny regulamin sieci tpsa, prawo, koran, kuchnie śląską,
    > cokolwiek, i najwyżej oni mogą protestować."

    Jak ktoś poza siecią TPSA może naruszyć *wewnętrzny* regulamin sieci
    TPSA? :-)

> [...]
    > płacenie i czekanie na sprawę od strony tepsy? Pewnie szybciej wpiszą
    > mnie (moją firmę) do rejestrów dłużników niż zdążę wytłumaczyć

    Bezpieczniejszą dla ciebie drogą (do rozważenia) może być formalne
    żądanie zwrotu kasy za każdy dzień niedostarczania usługi zgodnej za
    specyfikacją które TPSA odrzuci a ty będziesz pchał przez drogę prawną
    [ ale to *nie jest* sugestia prawnika ]. Wtedy będziesz mógł bez
    zbytniego ryzyka zainteresować swoją sprawą jakieś organizację
    konsumenckie lub konkurentów TPSA i spokojnie czekać na rezultaty :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Z obcego dziecka nigdy nie wyrośnie twój syn.

  • 43. Data: 2009-01-06 13:30:54
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    BartekK wrote:

> [...]
    > wewnętrzny regulamin sieci tpsa, prawo, koran, kuchnie śląską,
    > cokolwiek, i najwyżej oni mogą protestować."
    Uzasadnienie odrzucenia reklamacji stoi na niezwykle wysokim poziomie
    wzorowanym na instytucjach z czasów peerelu.

> [...]
    > płacenie i czekanie na sprawę od strony tepsy? Pewnie szybciej wpiszą
    > mnie (moją firmę) do rejestrów dłużników niż zdążę wytłumaczyć jakiemuś
    Niewątpliwie masz problem jako tzw mały provider, sam jako klient
    indywidualny neo mam zamiar zacząć powalczyć. Być może nie uda mi się
    wcześniejsze rozwiązanie umowy, trudno to na dzień dzisiejszy przewidzieć,
    wiem jednak, że jest to moja ostatnia umowa z tepsą. Najdalej za 8 miesiecy
    się z nimi pożegnam definitywnie.

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco

  • 44. Data: 2009-01-06 16:29:04
    Od: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>

    BartekK wrote:

> [...]
    > wewnętrzny regulamin sieci tpsa, prawo, koran, kuchnie śląską,
    > cokolwiek, i najwyżej oni mogą protestować."
    Ja z kolei napisałem maila na adres c...@t...pl zgodnie z
    sugestiami, które znalazłem w kilku serwisach. Odpowiedzią był bełkot.
    Ktoś niepodpisany z imienia i nazwiska udowadniał w nim, że nie odcięto
    dostępu do irc, bo.. są dostępne serwery irc (tu wyliczanka). Oczywiście
    jest to idiotyzm o tyle, że sieci poza IRCnetem są mało popularne i po
    prostu tam nie ma tych z którymi się komunikujemy. Logika byłaby taka sama,
    gdyby odcięli serwery gg i zaproponowali, że przecież są inne
    komunikatory...

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco

  • 45. Data: 2009-01-06 17:00:00
    Od: BartekK <s...@N...org>

    Maciek pisze:

> [...]
    > Ktoś niepodpisany z imienia i nazwiska udowadniał w nim, że nie odcięto
    > dostępu do irc, bo.. są dostępne serwery irc (tu wyliczanka).
    Widzę że odpowidają z automatu kopiuj-wklej. Dostałem to samo z certu

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173