  • 1. Data: 2008-12-30 22:28:30
    Temat: technik usług kosmetycznych
    Od: medyk <k...@g...com>

    technik usług kosmetycznych
    http://opusmagnum.pl/medyczna-szkola-zawodowa/techni
    k-uslug-kosmetycznych

    czy to dobry zawód?

  • 2. Data: 2008-12-30 23:09:49
    Temat: Re: technik usług kosmetycznych
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "medyk" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    news:29281296-ac07-41cb-98b1-bb9906ec0f3c@q26g2000pr
    q.googlegroups.com...

    > czy to dobry zawód?

    Tak. A co do szkoły, to już napisałem kilka dni temu, co o tym myślę.

  • 3. Data: 2008-12-30 23:25:29
    Od: Tristan <n...@s...pl>

    W odpowiedzi na pismo z środa 31 grudzień 2008 00:09
    (autor Robert Tomasik
    publikowane na pl.soc.prawo,
    wasz znak: <gjeaf7$bt7$1@inews.gazeta.pl>):

    > Tak.

    oczywiście zawód w znaczeniu ,,przykre uczucie, doznawane gdy nie spełniają
    się czyjeś marzenia, plany'', bo jak sam pisałeś, chodzi o malowanie zwłok.

    > A co do szkoły, to już napisałem kilka dni temu, co o tym myślę.

    oczywiście szkoły, w znaczeniu ,,wycisk, nauczka na całe życie''

    --
    Tristan

    Kupię konto typu DIRECTOR na YouTube w wersji sprzed googla.