    From: BartekK <s...@N...org>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
    Date: Mon, 05 Jan 2009 21:58:33 +0100

    BartekK pisze:
> [...]
    > 1. W ramach serwisu Usługi TP zapewnia gotowość służb technicznych do
    > usunięcia awarii od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni ustawowo
    > wolnych od pracy, w godzinach od 8 do 18.
    > 2. TP zobowiązuje się do usunięcia awarii, w czasie gotowości służb
    > technicznych , o których mowa w ust.1, w terminie 24 godzin od momentu,
    > w którym TP wykryje awarię lub awaria zostanie zgłoszona przez Abonenta
    > na numer 0 800 120 810 lub 9393 lub 9330 "
    >
    > 2) gdyby problem nie został rozwiązany - to widzę możliwość zerwania
    > umowy, ale gdyby reklamacja została odrzucona - co wtedy?

    No i doczekałem się - reklamacja została odrzucona, w skrócie "nie
    jestem stroną tego sporu i nie mnie dotyczy blokada. Winni (wg tepsy) są
    administratorzy/właściciele/ktośtam tych adresów IP, bo naruszają
    wewnętrzny regulamin sieci tpsa, prawo, koran, kuchnie śląską,
    cokolwiek, i najwyżej oni mogą protestować."

    Co dalej. Sprawa cywilna? (marnie to widzę). Zerwanie umowy, nie
    płacenie i czekanie na sprawę od strony tepsy? Pewnie szybciej wpiszą
    mnie (moją firmę) do rejestrów dłużników niż zdążę wytłumaczyć jakiemuś
    sędziemu co to adres IP...

    --
    | Bartlomiej Kuzniewski
    173