    From: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
    Date: Tue, 06 Jan 2009 14:30:54 +0100

    BartekK wrote:

    > No i doczekałem się - reklamacja została odrzucona, w skrócie "nie
    > jestem stroną tego sporu i nie mnie dotyczy blokada. Winni (wg tepsy) są
    > administratorzy/właściciele/ktośtam tych adresów IP, bo naruszają
    > wewnętrzny regulamin sieci tpsa, prawo, koran, kuchnie śląską,
    > cokolwiek, i najwyżej oni mogą protestować."
    Uzasadnienie odrzucenia reklamacji stoi na niezwykle wysokim poziomie
    wzorowanym na instytucjach z czasów peerelu.

    > Co dalej. Sprawa cywilna? (marnie to widzę). Zerwanie umowy, nie
    > płacenie i czekanie na sprawę od strony tepsy? Pewnie szybciej wpiszą
    > mnie (moją firmę) do rejestrów dłużników niż zdążę wytłumaczyć jakiemuś
    > sędziemu co to adres IP...
    Niewątpliwie masz problem jako tzw mały provider, sam jako klient
    indywidualny neo mam zamiar zacząć powalczyć. Być może nie uda mi się
    wcześniejsze rozwiązanie umowy, trudno to na dzień dzisiejszy przewidzieć,
    wiem jednak, że jest to moja ostatnia umowa z tepsą. Najdalej za 8 miesiecy
    się z nimi pożegnam definitywnie.

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco