    From: Maciek <f...@e...one.nospam.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
    Date: Tue, 06 Jan 2009 17:29:04 +0100

    BartekK wrote:

    > No i doczekałem się - reklamacja została odrzucona, w skrócie "nie
    > jestem stroną tego sporu i nie mnie dotyczy blokada. Winni (wg tepsy) są
    > administratorzy/właściciele/ktośtam tych adresów IP, bo naruszają
    > wewnętrzny regulamin sieci tpsa, prawo, koran, kuchnie śląską,
    > cokolwiek, i najwyżej oni mogą protestować."
    Ja z kolei napisałem maila na adres c...@t...pl zgodnie z
    sugestiami, które znalazłem w kilku serwisach. Odpowiedzią był bełkot.
    Ktoś niepodpisany z imienia i nazwiska udowadniał w nim, że nie odcięto
    dostępu do irc, bo.. są dostępne serwery irc (tu wyliczanka). Oczywiście
    jest to idiotyzm o tyle, że sieci poza IRCnetem są mało popularne i po
    prostu tam nie ma tych z którymi się komunikujemy. Logika byłaby taka sama,
    gdyby odcięli serwery gg i zaproponowali, że przecież są inne
    komunikatory...

    --
    Maciek
    Polska Grupa Freesco