  • 1. Data: 2008-12-30 15:23:52
    Temat: Wypowiedzenie ubezpieczenia oc
    Od: reverso <r...@o...pl>

    Witam,

    Było sobie ubezpieczenie oc (samochodu) z okresem odpowiedzialności do
    29 listopada br (sobota). Wysłałem wypowiedzenie listem poleconym 28
    listopada (piątek).
    Ubezpieczyciel uważa że jest ono nieskuteczne bo otrzymał je 1 grudnia
    (poniedziałek).

    Kto ma rację?

    Pozdrawiam,
    /reverso

  • 2. Data: 2008-12-30 15:33:18
    Temat: Re: Wypowiedzenie ubezpieczenia oc
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "reverso" <r...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Kto ma rację?

    niestety dla ciebie ubezpieczyciel, liczy sie data skutecznego powiadomienia

  • 3. Data: 2008-12-30 20:38:08
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

> [...]
    > listopada (piątek).
    > Ubezpieczyciel uważa że jest ono nieskuteczne bo otrzymał je 1 grudnia

    pracodawca wyslal do Ciebie przed swietami poleconym wymowienie z pracy za 2
    tygodniowym okresem. Dotarlo do Ciebie z winy (czy moze z zalety, ze wogole
    dotarlo) poczty 5 stycznia. Od kiedy liczymy czas ? Od daty nadania czy od
    daty doreczenia ?

    Icek

    PS Oczywiscie, ze od daty doreczenia/odebrania przez ubezpieczyciela

  • 4. Data: 2009-01-01 23:23:02
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Gdybyś wysłał w przeddzień rano priorytetem, a ten 29 listopada nie był sobotą, to
    może miałbyś jakąś szansę przed sądem, np. w stosunku do poczty o odszkodowanie, a
    tak d... blada niestety, trzeba było jednoczesnie faksem wysłać, też mozna.
    JaC

    -----

    > Było sobie ubezpieczenie oc z okresem odpowiedzialności do 29 listopada br
    (sobota).