    From: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: tpsa blokuje adresy IP [blokada IRC]
    Date: Tue, 06 Jan 2009 00:17:22 +0100

    BartekK <s...@N...org> pisze:

    > No i doczekałem się - reklamacja została odrzucona, w skrócie "nie
    > jestem stroną tego sporu i nie mnie dotyczy blokada. Winni (wg tepsy)
    > są administratorzy/właściciele/ktośtam tych adresów IP, bo naruszają
    > wewnętrzny regulamin sieci tpsa, prawo, koran, kuchnie śląską,
    > cokolwiek, i najwyżej oni mogą protestować."

    Jak ktoś poza siecią TPSA może naruszyć *wewnętrzny* regulamin sieci
    TPSA? :-)

    > Co dalej. Sprawa cywilna? (marnie to widzę). Zerwanie umowy, nie
    > płacenie i czekanie na sprawę od strony tepsy? Pewnie szybciej wpiszą
    > mnie (moją firmę) do rejestrów dłużników niż zdążę wytłumaczyć
    > jakiemuś sędziemu co to adres IP...

    Bezpieczniejszą dla ciebie drogą (do rozważenia) może być formalne
    żądanie zwrotu kasy za każdy dzień niedostarczania usługi zgodnej za
    specyfikacją które TPSA odrzuci a ty będziesz pchał przez drogę prawną
    [ ale to *nie jest* sugestia prawnika ]. Wtedy będziesz mógł bez
    zbytniego ryzyka zainteresować swoją sprawą jakieś organizację
    konsumenckie lub konkurentów TPSA i spokojnie czekać na rezultaty :-)

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Z obcego dziecka nigdy nie wyrośnie twój syn.